Znani artyści promują markę Kropla Beskidu
Rozpoczęła się kampania "Po Kropli do źródła", prowadzona przezmarkę Kropla Beskidu (Coca-Cola). Ma ona uczyć pielęgnowaniawielopokoleniowych tradycji rodzinnych i czasu spędzanego w gronienajbliższych.
Kropla Beskidu zaprasza do rodzinnej zabawy w tworzenie własnegodrzewa genealogicznego na plakacie, jaki specjalnie dla celówkampanii przygotował Edward Lutczyn. Ambasadorem głównym kampaniijest aktorka Maria Seweryn, która po raz pierwszy opowie o sobie,swojej rodzinie (mężu i dwójce dzieci) oraz wszystkim, co jest dlaniej i jej najbliższych najcenniejsze w tradycjach rodzinnych. Wkampanii "Po kropli do źródła" swoje wspomnienia z miejscrodzinnych prezentują także Grzegorz Turnau, Grażyna Wolszczak,Joanna Pierzak, Ilona Felicjańska oraz Ewa Skibińska. Nazaproszenie marki Kropla Beskidu artyści oprowadzają nas pomiastach, z których pochodzą: po Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu,Katowicach i Trójmieście.
W kampanii wykorzystano media kobiece oraz regionalne. Na łamachmagazynu Claudia zaplanowano konkurs dla czytelniczek o tematycerodzinnej oraz cykl advertoriali, w których ambasador Maria Sewerynopowie o swoich źródłach. We wrześniowym numerze magazynu pojawisię insert w postaci plakatu z drzewem genealogicznymzaprojektowanym przez Edwarda Lutczyna. Plakat umożliwi nakreśleniedrzewa genealogicznego własnej rodziny.
Kampania pojawiła się także w cyklu Spacerowników - dodatków doGazety Wyborczej. W pięciu kolejnych wydaniach SpacerownikaWarszawskiego Maria Seweryn oprowadzała czytelników o ważnych dlaniej dzielnicach Warszawy. Z kolei w Spacerowniku Ogólnopolskich oswoich rodzinnych miastach opowiadali ambasadorzy lokalni. Całośćakcji jest silnie wspierana działaniami PR.
Działania w ramach kampanii "Po kropli do źródła" potrwają dolistopada 2007 roku.
Kampanię zaplanowała i prowadzi agencja PRIMUM PublicRelations.
Media kupował dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Znani artyści promują markę Kropla Beskidu