Żywiec w nowej kampanii pokazuje „Jak teraz Ż?” (wideo)
Grupa Żywiec rozpoczęła emisję spotu „W Ż trzymaj dystans”, który ma promować odpowiedzialne życie w dobie epidemii koronawirusa. Kampanię przygotowały agencje 2012Agency, VMLY&R, Starcom (Publicis Media) i Hope.
Marka piwa Żywiec z jednej strony nowym spotem chce dodać konsumentom otuchy, z drugiej - zachęca do wspierania zbiórki na siepomaga.pl. Tylko na cel przeznaczono już milion złotych, a dodatkowo zbierane środki podczas online’owych koncertów Męskie Granie w domu.
W najnowszym manifeście Żywiec wykorzystał znane konsumentom sceny ze swoich wcześniejszych kampanii, komentując je dostosowanymi do obecnej sytuacji hasłami przypominającymi o tym, jak żyć odpowiedzialnie w czasie epidemii: unikaj tłumów, myj ręce, dbaj o innych, a przede wszystkim zostań w domu.
Spot emitowany jest od poniedziałku w stacjach ogólnopolskich i tematycznych oraz w internecie.
Za komunikację ATL odpowiada 2012 Agency. Działania w kanale digital i w social mediach prowadzi agencja VMLY&R. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.
Konkurencyjna marka piwa Tyskie (Kompania Piwowarska) też od niedawna w swojej kampanii pośrednio nawiązuje do obecnej sytuacji – marka ruszyła z hasłem wsparcia „ Historia pokazuje, że zawsze damy radę przejść na TY”.
Grupa Żywiec wspiera też lokale gastronomiczne zwracając im pieniądze za niesprzedane piwo.
Dołącz do dyskusji: Żywiec w nowej kampanii pokazuje „Jak teraz Ż?” (wideo)