Żywiec Zdrój reklamuje się w kinach Cinema City
W kinach Cinema City w całej Polsce, pod hasłem „Złap pragnienie w sieć orzeźwienia”, wystartowała kampania limitowanej edycji wody Żywiec Zdrój oraz dwóch jej wariantów smakowych - super-limonkowego i ultra-poziomkowego. W działaniach wykorzystywany jest wizerunek superbohatera SpiderMana. Akcję przygotowały NAV agency oraz New Age Media.
Na nowych opakowaniach wody Żywiec Zdrój pojawili się bohaterowie filmu „Spider-Man: Daleko od domu”, który niedawno miał swoją premierę. Piętnastosekundowe spoty reklamowe emitowane są na ekranach właśnie przed seansami o człowieku – pająku oraz przed filmami familijnymi.
Kampania obejmuje zarówno emisję spotów na ekranach, jak i komunikację „off-screen” na plazmach w holach kinowych.
Akcja połączona jest ze sprzedażą koncesyjną w barach Cinema City, gdzie można nabyć wodę Żywiec Zdrój w limitowanej odsłonie.
Kreację opracowała agencja NAV agency. Działania w kinach koordynuje New Age Media.
Dołącz do dyskusji: Żywiec Zdrój reklamuje się w kinach Cinema City