Miłość kropli wody do owoców w reklamie napoju Żywiec Zdrój ze Smakiem (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa nowego produktu marki Żywiec Zdrój - napoju Żywiec Zdrój ze Smakiem. Akcję przygotowały i realizują firmy marketingowe Young & Rubicam Poland, Easy Hell Productions, Lunapark i MediaCom Warszawa.
Żywiec Zdrój ze Smakiem jest nową wersją napoju smakowego Żywiec Zdrój. Nowy napój jest niskokaloryczny i nie zawiera konserwantów. Jest dostępny w czterech wersjach smakowych (brzoskwinia, truskawka, cytryna i jabłko) w butelkach 1,5-litrowych i w trzech (truskawka, cytryna i jabłko) w butelkach półlitrowych.
- Żywiec Zdrój ze Smakiem to produkt skierowany do tych, którzy dbają o odpowiedni poziom nawodnienia, ale czasem mają ochotę na odrobinę lekkiego, owocowego smaku. Bazą dla Żywiec Zdrój ze Smakiem jest najwyższej jakości krystaliczna woda źródlana, a delikatny smak owoców zapewni przyjemność wszystkim poszukiwaczom smaku - opisuje Olga Woźniak, starszy kierownik marki w Żywiec Zdrój SA.
Akcja reklamowa jest oparta na spocie pokazującym historię miłości kropli krystalicznie czystej wody do owocu truskawki. Obejmuje telewizję (czołowe stacje), internet (social media) oraz punkty sprzedaży (materiały POS).
Kreacją kampanii zajęła się agencja Young&Rubicam Poland. Spot nakręcił Marek Sanak, wyreżyserował Marcin Filipek, produkcją zajął się dom produkcyjny Easy Hell Productions, a postoprodukcją - Lunapark. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Miłość kropli wody do owoców w reklamie napoju Żywiec Zdrój ze Smakiem (wideo)