Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-06-08

A A A POLEĆ DRUKUJ

8 nowych sklepów franczyzowych Carrefour otwartych w maju

150x110

Sieć sklepów franczyzowych Carrefour powiększyła się w maju bieżącego roku o 8 nowych placówek. Sklepy zostały uruchomione we wszystkich trzech formatach franczyzowych: Carrefour Express convenience, Carrefour Express minimarket oraz Globi.

Nowe sklepy należące do sieci franczyzowej Carrefour zostały otwarte w całej Polsce. Najwięcej, bo aż 4, uruchomiono w Warszawie, a pozostałe są dostępne dla klientów m. in. w Gdańsku czy Inowrocławiu. Placówki handlowe dołączyły do stale rozwijanej sieci sklepów osiedlowych i specjalistycznych Carrefour, która liczy już ponad 580 obiektów.

Sklepy osiedlowe są niewątpliwie najbardziej dynamicznie rozwijającym się segmentem polskiego rynku. Za ich sukcesem stoją zmiany w zachowaniach klientów, którzy chcą robić codzienne zakupy szybko, po drodze do pracy lub domupowiedział François Vincent, Dyrektor ds. Supermarketów i Sklepów Convenience w Carrefour Polska.Carrefour dostrzega te trendy i dynamicznie inwestuje zarówno w organiczny rozwój sieci, oferując partnerom nowe formy współpracy, jak również w kompleksowe modernizacje oferowanych konceptów, aby jeszcze skuteczniej odpowiadać na potrzeby klientów zwiększając sprzedaż.

W 2015 roku Carrefour wprowadził gruntowne zmiany we wszystkich posiadanych formatach franczyzowych. Ich celem było dostosowanie wyglądu i oferty sklepów do zmieniających się potrzeb klientów. Dzięki temu firma opracowała atrakcyjne i skuteczne formaty sklepów, które sprawdzają się na różnych rynkach – zarówno w większych miastach, jak i mniejszych miejscowościach. Mogą nimi zarządzać zarówno osoby z wieloletnim doświadczeniem handlowym, jak i dopiero zaczynający swoją karierę w prowadzeniu sklepu.

Franczyzodawca pomaga swoim partnerom na każdym etapie współpracy. Przed podpisaniem umowy Carrefour ocenia lokalizację i potencjał sklepu oraz ustala jego plan, wyposażenie i wizualizację. Przed otwarciem odbywają się szkolenia dla franczyzobiorcy i personelu oraz prace adaptacyjne w lokalu ze wsparciem ekipy otwarciowej. Przez cały okres współpracy czuwa nad nim opiekun regionalny, który dba o standardy, a także sugeruje, jak poprawić wyniki oraz pomaga wdrażać nowe elementy konceptu.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS