Dorsum, innowacyjny, wielokrotnie nagradzany dostawca oprogramowania, wprowadził na rynek aplikację dla inwestorów „My Wealth”. Aplikacja w przystępny sposób prezentuje wyniki portfela, plany finansowe oraz cele i prognozy inwestycyjne. Za jej pośrednictwem użytkownicy mogą otrzymywać spersonalizowane powiadomienia i wiadomości oraz w niezwykle łatwy sposób zainwestować nowe środki, poświęcając na to mniej niż minutę.
Sztuczna inteligencja i indywidualne doradztwo
Aplikacja „My Wealth” analizuje bieżący stan portfela i porównuje go z rekomendowanym modelem, a następnie wskazuje inwestycje, które mogą przybliżyć klienta do zbudowania wzorcowego portfela. Jeżeli użytkownik znajdzie odpowiednią ofertę, może wykonać transakcję jednym dotknięciem ekranu. Dzięki zaawansowanym funkcjonalnościom aplikacja „My Wealth” łączy wyjątkowe możliwości, jakie oferuje sztuczna inteligencja z indywidualnym doradztwem. Klient może rozmawiać z samouczącym się chatbotem, otrzymywać automatyczne powiadomienia dotyczące portfela czy dokumenty, ale także zażądać, aby rozmowę przejął jego doradca finansowy. Za pomocą aplikacji, doradcy finansowi mogą kontaktować się z inwestorami w dowolnym miejscu i czasie.
„Zmieniające się zwyczaje inwestorów wprowadziły do branży nowe standardy dotyczące doradztwa oraz oczekiwań, jak ma wyglądać proces inwestowania. Współcześni inwestorzy chcą zarządzać swoimi portfelami w szybki, efektywny i intuicyjny sposób, zachowując jednocześnie pełną kontrolę” - mówi Imre Rokob, Dyrektor Rozwoju Biznesu w Dorsum. „Jestem niezwykle dumny z tego, że ciągłe starania by zrewolucjonizować naszą ofertę oprogramowania B2B przyniosły efekt w postaci cyfrowej innowacji – wyjątkowej aplikacji mobilnej do zarządzania majątkiem, zapewniającej równowagę pomiędzy inteligentną automatyzacją a czynnikiem ludzkim.”
Gamifikacja systemu celów i osiągnięć
Dorsum oferuje zindywidualizowany system, który pomaga w śledzeniu celów finansowych i motywuje do częstszego korzystania z aplikacji, a tym samym angażuje użytkownika. „My Wealth” zapewnia dostęp do treści edukacyjnych i gier pomagających klientom lepiej zrozumieć profil ryzyka inwestycyjnego. Pozwala także zwiększyć satysfakcję inwestorów poprzez np. odblokowanie nowych funkcji i produktów lub dostęp do rabatów.