Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-01-10

A A A POLEĆ DRUKUJ

Baw się, smakuj, błyszcz!

150x110

„Błyszczeć”- to noworoczne postanowienie niejednej kobiety. Teraz, biorąc udział w loterii audioteksowej zorganizowanej dla wafli marki PRINCESSA, to zdecydowanie łatwiejszy do osiągnięcia cel. Codziennie, przez 5 miesięcy, do wygrania błyszczyki L’Oreal, które sprawią, że ponad 45 000 pań zabłyśnie w tym roku nowym blaskiem z ulubionym gadżetem.

W ramach ww. loterii w okresie od 2 stycznia do 1 czerwca 2013 roku – to aż 22 tygodnie -  odbędzie się ponad 150 losowań, w których codzienna pula nagród do wygrania to 300 błyszczyków do ust „Glam Shine”  znanej i renomowanej firmy L’Oreal.

Aby wziąć udział w loterii, wystarczy w okresie od 1 stycznia do 31 maja 2013r. kupić co najmniej jeden wafelek marki PRINCESSA w dowolnym dostępnym smaku lub formacie, w promocyjnych opakowaniach (oznaczonych informacją o loterii), zachować dowód zakupu i zgłosić swój udział w loterii wysyłając SMS ze słowem „PRINCESSA” i z kodem umieszczonym wewnątrz opakowania na numer70150 w następującym formacie Princessa.Kod (koszt SMS to 0,50 zł netto, 0,62 zł + VAT) albo bezpłatnie rejestrując kod z nabytego produktu na stronie www.smakujblyszcz.pl. Każdy może zwiększyć swoją szansę na wygraną, biorąc udział w loterii więcej niż jeden raz, pod warunkiem jednak, że każde kolejne zgłoszenie będzie poprzedzone zakupieniem kolejnego produktu. Warunki loterii określa Regulamin loterii, dostępny jest na stronie internetowej www.smakujblyszcz.pl. Odbiór nagród z zachowanym oryginalnym opakowaniem i oryginalnym dowodem zakupu będzie możliwy w punktach Kolporterna terenie całego kraju. Loteria zarówno pod względem mechanizmu, jak i grafiki została przygotowana przez agencję reklamową Havas Engage Warsaw Sp. z o.o. (wcześniej Euro RSCG 4D Sp. z o.o.).

Loteria będzie wspierana reklamą telewizyjną przygotowaną przez Havas Engage, uzupełnioną  kampanią w internecie oraz emisjami prasowymi.  Za zakup mediów oraz kształt kampanii promocyjnej odpowiada dom mediowy MEC Sp. z o.o.. W sklepach loteria będzie wsparta materiałami POS: ulotkami, wobblerami, plakatami, owijkami paletowymi i toperami. W punktach sprzedaży pojawią się również zatowarowane ćwierćpaletki i 1/8 palety.

Kontakt dla mediów:

Agnieszka Piskała

Specjalista ds. Brand PR, Nestlé Polska S.A.

agnieszka.piskala@pl.nestle.com

Tel. 22 607 26 34

Ul. Szturmowa 2, 02-678 Warszawa





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS