Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-02-09

A A A POLEĆ DRUKUJ

Bezpłatna księgowość i 900 zł zwrotu

Tyle otrzyma przedsiębiorca, który do końca marca otworzy w mBanku rachunek mBiznes konto i spełni trzy proste warunki. Ofertę promuje kampania reklamowa, którą od wczoraj zobaczyć można m.in. w telewizji.  

Kilka dni temu w serwisie transakcyjnym mBanku na profilu dla klientów firmowych pojawił się nowy przycisk - księgowość. Po jego wciśnięciu klienci zyskują dostęp do pierwszego na polskim rynku w pełni zintegrowanego z kontem bankowym programu do księgowania. Narzędzie umożliwia prowadzenie księgowości w szybki i niemal automatyczny sposób. Bezpłatnie pomaga klientom w wystawianiu faktur, rozliczaniu się z kontrahentami i wyliczeniu podatku. A w ramach abonamentu ściąga z nich w pełni odpowiedzialność za prowadzenie księgowości przenosząc je na profesjonalne biuro.

Klienci, którzy do końca marca zdecydują się na skorzystanie z tego produktu i założą w mBanku rachunek firmowy mBiznes konto Start lub Komfort zaoszczędzą przynajmniej 270 godzin rocznie (gdyż jak wynika z raportu Paying Tax, przeciętnie polski przedsiębiorca dokonuje obecnie 7 płatności podatku w ciągu roku, poświęcając na to 271 godzin) i dodatkowo zyskają nawet 900 zł.

Bank przeleje na konto klienta 600 zł, jeśli przez rok po otwarciu rachunku będzie płacił za jego pośrednictwem składki na ZUS w wysokości przynajmniej 250 zł oraz dokona miesięcznie jednej płatności kartą wydaną do rachunku. Kolejne 300 zł otrzyma za rozliczenie trzech faktur w miesiącu poprzez narzędzie do księgowania.

Klienci o ofercie dowiedzą się m.in. ze spotów reklamowych, które emitowane są w największych stacjach telewizyjnych, reklam w radiu oraz działań outdoorowych obejmujących ponad 600 nośników w kraju.

- mBank regularnie wprowadza rozwiązania, które pozwalają przedsiębiorcom wygodniej i sprawniej zarządzać firmą. W rozpoczynającej się kampanii prezentujemy innowacyjną usługę ułatwiającą prowadzenie księgowości. Przygotowując reklamę zadbaliśmy o właściwą prezentację zalet mKsięgowości, ale również o budowanie zaangażowania widzów i siłę przebicia w blokach reklamowych - mówi Mateusz Żelechowski wicedyrektor marketingu mBanku, odpowiedzialny za promocję produktów dla firm.

Reklamę wyreżyserował Marcin Filipek. Kreacje do kampanii przygotowała agencja Grey, produkcję zrealizowała Flota Filmowa, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

Szczegółowe informacje na temat oferty promocyjnej znaleźć można na stronie internetowej banku


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS