Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-03-28

A A A POLEĆ DRUKUJ

Carrefour Polska laureatem tytułu Superbrand

Podczas uroczystej gali, która odbyła się w hotelu Sheraton w Warszawie 27 marca br., firma Carrefour Polska ponownie została wyróżniona prestiżowym tytułem Superbrand. Po raz pierwszy tytuł ten został przyznany firmie w roku 2009.

W piątej edycji konkursu na najsilniejsze marki konsumenckie obecne na polskim rynku, międzynarodowa organizacja Superbrands, działająca w ponad 85 krajach, ponownie uhonorowała Carrefour Polska.

Tytuł i statuetka Superbrand to nie tylko prestiżowa nagroda przyznawana na całym świecie, ale również świadectwo zaufania, jakim konsumenci obdarzają nagrodzone marki. Zaufania do jakości produktu, i co bardzo ważne, przestrzegania i promowania zasad fair play w rynkowej grze. Tytuł Superbrand przyznawany jest markom, które osiągnęły najlepszą reputację w swojej dziedzinie oraz w danej branży wypracowały sobie niezwykle silną pozycję. Na całym świecie wyróżnienia wręczane w ramach projektów organizowanych pod patronatem organizacji Superbrands traktowane są jako dowody świadczące o wyjątkowej sile i rozpoznawalności nagrodzonych marek.

„Bardzo cieszymy się z przyznania naszej firmie kolejnego tytułu Superbrand. Wyróżnienie to jest dla nas dowodem uznania zarówno ze strony konsumentów, jak i przedstawicieli branży reklamowo-marketingowej, którzy doceniają pracę naszych zespołów nad budowaniem wizerunku i marki Carrefour. Nagroda cieszy tym bardziej, że jest przyznana po raz kolejny, co jest potwierdzeniem niesłabnącej pozycji marki Carrefour” – mówi Maria Cieślikowska, dyrektor ds. komunikacji zewnętrznej i PR Carrefour Polska.

Przyznanie Carrefour Polska tytułu Superbrand jest dowodem na to, że przez przywiązanie do zasad uczciwej konkurencji i odpowiedzialności społecznej, firma jest jednym z liderów rynku i zajmuje wysoką pozycję biznesową. Tytuł ten świadczy również o doskonałej opinii, jaką marka Carrefour cieszy się wśród specjalistów. Co więcej, wyróżnienie to potwierdza, że oferowane produkty oraz usługi sygnowane logo Carrefour cieszą się dużym uznaniem i zaufaniem klientów.

Superbrands to ranking marek organizowany w Polsce na zlecenie The Superbrands Ltd. Projekt ma na celu wybór najsilniejszych i najbardziej rozpoznawalnych marek obecnych na naszym rynku. Marki uczestniczące w projekcie Superbrands mogą posługiwać się specjalnym stemplem potwierdzającym przyznany im status.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS