Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-05-21

A A A POLEĆ DRUKUJ

Comarch ERP Optima w świecie win Marka Kondrata

KONDRAT Wina Wybrane, nowy winiarski projekt Marka Kondrata, który po kilku latach istnienia na rynku w ramach spółki Winiarium, zdecydował się na samodzielne działanie biznesowe, funkcjonuje w oparciu o program Comarch ERP Optima.

Ze względu na rozbudowę sieci sklepów, niezbędne okazało się wdrożenie nowoczesnego oprogramowania umożliwiającego przygotowanie analiz i raportów dotyczących kondycji finansowej firmy, stanu bieżących należności i zobowiązań, a także rzeczywistych źródeł uzyskiwania przychodów i ponoszonych kosztów. Wybór padł na program Comarch ERP Optima, przede wszystkim ze względu na jego elastyczność i bogatą funkcjonalność.

– Dzięki programowi Comarch ERP Optima posiadamy bazę towarową centrali, co w znacznym stopniu usprawnia przesyłanie informacji. Widzimy aktualne stany magazynowe we wszystkich sklepach i mamy możliwość sprawdzenia dostępności towaru w innym sklepie, co znacznie skraca czas realizacji zamówień – mówi Mikołaj Kondrat. – Mamy również możliwość analizy danych bezpośrednio w programie, bez użycia dodatkowych narzędzi typu MS Excel, dzięki modułowi Analizy Business Intelligence. Dodatkowo, dzięki nadanemu dostępowi do Comarch ERP Optima dla naszego biura rachunkowego mamy aktualne informacje na temat płatności, dokumentów i rozliczeń – dodaje Mikołaj Kondrat.

Oprogramowanie obsługuje procesy dotyczące: prowadzenia księgowości, ewidencji środków trwałych, fakturowania i sprzedaży, w tym sprzedaży detalicznej. Dodatkowo, za pomocą Comarch ERP Optima realizowane jest naliczanie wynagrodzeń oraz ewidencja kadro-płacowa, a także zarządzanie relacjami z klientami i analiza kondycji firmy.

Zakres wdrożonych modułów: Kadry i Płace, Księga Handlowa, Środki Trwałe, Handel, Kasa/Bank, Detal, CRM, Analizy Business Intelligence.

KONDRAT Wina Wybrane importuje wina z całego świata, pomaga w ich doborze do okazji oraz dostarcza pod wskazany adres w sektorze biznesowym, hurtowym oraz detalicznym. Sprzedaż prowadzona jest poprzez sklep internetowy, własny sklep w Warszawie oraz 6 sklepów franczyzowych: Bydgoszcz, Gliwice, Katowice, Kraków, Łódź, Wrocław i 1 sklep patronacki w Opolu.




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS