Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-01-24

A A A POLEĆ DRUKUJ

Czego jeszcze nie wiedzą asystentki?

150x110
Prowadzenie profesjonalnego sekretariatu to nie lada wyzwanie. Podstawą jest wzorowa organizacja pracy. Poza tym liczy się komunikacja z szefem oraz płynny obieg informacji między pracownikami.

Jak zorganizować pracę sekretariatu? Czy przepływ informacji jest zadowalający? Jak poradzić sobie z rozmową w języku angielskim z ważnym kontrahentem? To codzienne pytania pracowników sekretariatu. Jeśli chcemy dowiedzieć się, jak ulepszyć i usprawnić przepływ dokumentów i informacji, warto sięgnąć do szkolenia on-line Akademii PARP „Profesjonalny sekretariat”.

Uczestnicy tego szkolenia dowiedzą się, jak zorganizować pracę w nowoczesnym sekretariacie oraz jak kreować wizerunek własny w pracy. W kolejnych trzech modułach pracownicy zdobędą umiejętność przygotowania sprawnie funkcjonującego systemu komunikacji i korespondencji w biurze. Asystentki i sekretarki, które współpracują z klientami zagranicznymi firmy, znajdą w szkoleniu niezbędne słownictwo i grzecznościowe zwroty biznesowe oraz wzory dokumentów w języku angielskim.

- Komunikacja jest kluczowa dla pracowników sekretariatu. Przez ich biuro przepływa przecież większość informacji firmy. Dlatego tak ważna jest właściwa organizacja całego biura, sposób przekazywania informacji i umiejętność rozwiązywania konfliktów. Szkolenie „Profesjonalny sekretariat” zostało przygotowane z myślą o sekretariatach w małych i średnich firmach, gdzie asystentki odpowiedzialne są głównie za wyszukiwanie oraz przekazywanie informacji, a także odpowiadają za sprawy organizacyjne - mówi Aneta Grzyb-Hejduk, ekspert ds. szkoleń Akademii PARP.

Następne moduły przedstawiają efektywną komunikację. Uczestnicy poznają sposoby radzenia sobie z barierami komunikacyjnymi i sytuacjami konfliktowymi. Nauczą się niezbędnych zwrotów w języku angielskim, które przydadzą się podczas rozmów telefonicznych z kontrahentami. Dowiedzą się jak przygotować profesjonalne spotkanie i przywitać gości zgodnie z etykietą biznesową.

W ostatnim module zawarto wiedzę niezbędną do prowadzenia korespondencji papierowej i elektronicznej w profesjonalnym biurze. Po ukończeniu tej części uczestnicy będą potrafili przygotować pisma firmowe papierowe i elektroniczne w języku polskim i angielskim. Poznają zasady redagowania pism oraz podstawowe zasady net-etykiety.

E-learning to doskonała metoda podnoszenia kwalifikacji zawodowych dla pracowników sekretariatu, którym trudno jest opuścić miejsce pracy, aby dojechać na szkolenie. On-line można uczyć się zawsze wtedy, kiedy tylko znajdziemy wolny czas. Wystarczy zalogować się na portalu i od razu mamy dostęp do potrzebnej nam wiedzy.

Na portalu szkoleniowym www.akademiaparp.gov.pl znajdują się 34 szkolenia e-learning w pięciu zakresach tematycznych: finansowo-prawnym, zarządzanie strategiczne i operacyjne, umiejętności menedżerskie i osobiste, marketing i sprzedaż oraz wiedza ogólna i otoczenie biznesu. Wszyscy przedsiębiorcy i pracownicy sektora MSP oraz osoby planujące rozpoczęcie własnej działalności gospodarczej mogą podjąć bezpłatną naukę.




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS