Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-03-24

A A A POLEĆ DRUKUJ

E.Leclerc Katowice spieszy z pomocą

E.Leclerc wspiera zbiórkę pieniędzy na rzecz niepełnosprawnego Łukasza. Od okresie 8 marca do 8 lipca w katowickim supermarkecie E.Leclerc udostępniona będzie klientom sklepu specjalna skarbonka, do której będą mogli wrzucać datki na rzecz Łukasza - podopiecznego Fundacji Pomocy Dzieciom Kolorowy Świat.

E. Leclerc Katowice postanowił wesprzeć Fundację Pomocy Dzieciom Kolorowy Świat, w zbiórce pieniędzy dla jej podopiecznego – Łukasza. W sklepie udostępniono specjalną skarbonkę, do której klienci sklepu będą mogli wrzucać datki wedle uznania i swoich możliwości. Znając ogromne serce swoich klientów, supermarket po raz kolejny umożliwia zrobienie czegoś dobrego, dając jednocześnie gwarancję, że zebrane pieniądze trafią we właściwe ręce i faktycznie do kogoś potrzebującego. Wszyscy, którzy zdecydują się przystąpić do akcji, będą mieli okazję wspomóc chorego chłopca i jego rodziców w codziennej walce z chorobą.

Łukasz od urodzenia choruje na Zespół Edwardsa. Jest to choroba genetyczna, której przyczyną jest występowanie dodatkowego 18 chromosomu. To rzadkie schorzenie, które ma bardzo poważne konsekwencje. Łukasz jest niepełnosprawny ruchowo i intelektualnie. Ma nadwzroczność lewego oka, oczopląs i zeza zbieżnego. Potrafi samodzielnie siedzieć, ale już rozwój mowy ma jedynie na poziomie nieartykułowanych dźwięków. Rozumie krótkie, proste polecenia, ale nie jest w stanie jeść samodzielnie oraz nie sygnalizuje potrzeb fizjologicznych. Wszystko to sprawia, że wymaga stałej opieki. Każda, nawet najdrobniejsza, pomoc będzie dla chłopca i jego rodziców ogromnym wsparciem, a dla E.Leclerci jego klientów możliwością w prosty sposób zrobienia dobrego uczynku. 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS