Wśród prelegentów tegorocznego spotkania pojawi się Jakub Skałbania, ekspert w firmie Netwise, będącej czołowym integratorem systemu Microsoft Dynamics CRM w Polsce. Pierwsza z dwóch sesji - „Najlepsze (darmowe) narzędzia wspierające Microsoft Dynamics CRM”, dotyczyć będzie najlepszych dostępnych na rynku darmowych narzędzi wspierających Microsoft Dynamics CRM 2011, umożliwiających wzrost produktywności oraz łatwiejszą integrację i rozszerzanie Dynamics CRM. Natomiast druga prelekcja - „Microsoft Dynamics CRM 2011 JavaScript – Najlepsze Praktyki rozszerzania systemu po stronie klienta” poświęcona będzie szeregowi zmian wprowadzonych przez Microsoft Dynamics CRM 2011 w obsłudze rozszerzeń w JavaScript. Zmiany te dotyczą m.in. obsługi zasobów, pełnego wsparcia dla zewnętrznych bibliotek, końcówki REST i zupełnie nowego modelu dokumentów. W trakcie sesji omówione zostaną najlepsze praktyki rozszerzania Dynamics CRM za pomocą JavaScript i zarządzania takimi rozszerzeniami w przejrzysty sposób, aby nie zgubić się w morzu możliwości oferowanych przez system.
– Mam nadzieję, że przygotowane prelekcje poszerzą dotychczasową wiedzę wszystkich zainteresowanych aspektami technicznymi rozwiązania Dynamics CRM 2011 i pozwolą im przekształcić zebrane informacje w realne działania na rzecz swoich klientów, a także pozwolą dostrzec potęgę narzędzi rozszerzających Dynamics CRM i dostępnych za darmo – mówi Jakub Skałbania. – Po sukcesie poprzednich edycji eXtremeCRM w Las Vegas i w Pradze, w których również miałem przyjemność brać udział jako prelegent, z chęcią dołączyłem do grona uczestników-prelegentów tegorocznej edycji. eXtremeCRM to znakomita okazja do zapoznania się z nowościami dotyczącymi Dynamics CRM, wymiany poglądów z innymi ekspertami czy zaczerpnięcia informacji o Dynamics CRM prosto ze źródła, jakim są przedstawiciele firmy Microsoft – dodaje.
Więcej informacji o eXtremeCRM 2012 Berlin można znaleźć na eXtreme 2012 Berlin.
Jakub Skałbania zajmuje się Microsoft Dynamics CRM od wersji 1.0 (rok 2004). Aktualnie pracuje jako konsultant w firmie Netwise Sp. z o.o., która jest czołowym integratorem Dynamics CRM w Polsce (Partner of the Year 2010 – Microsoft Dynamics CRM, Poland; Reseller of the Year Finalist – CEE 2011, Partner of the Year 2011 – Microsoft Dynamics CRM, Poland). Jakub Skałbania zdobywał doświadczenie podczas wielu wdrożeń platform CRM na świecie jako konsultant Microsoft i Netwise. Pełnił rolę architekta w wielu wdrożeniach, w tym wdrożeniach dla kilkuset użytkowników rozlokowanych w wielu krajach. Konsultant Netwise aktywnie dzieli się swoją wiedzą podczas różnych wydarzeń, w tym Microsoft Technology Summit (w Polsce), konferencji ExtremeCRM (w USA i w Czechach), a także xRM Acceleration Lab (w USA). Jest też jedynym Polakiem z tytułem Microsoft Most Valuable Professional w zakresie Dynamics CRM, prowadzi blog i aktywnie wspiera użytkowników na forach internetowych.
***
Informacje o firmie:
Microsoft jest międzynarodowym producentem oprogramowania komputerowego, a także dostawcą kompleksowych rozwiązań cloud computing, aplikacji serwerowych i innych technologii informatycznych dla klientów indywidualnych, firm i administracji.
Sztandarowe produkty oferowane przez Microsoft to system operacyjny Windows z najnowszą wersją – Windows 7, która sprzedała się już na świecie w rekordowej liczbie 240 milionów egzemplarzy oraz oprogramowanie biurowe Microsoft Office – którego najnowsza wersja Microsoft Office 2010 zadebiutowała na rynku w lipcu 2010. Poza tym w ofercie spółki znajdują się m.in.: konsola Xbox 360, Windows Live Essentials wraz z pocztą Hotmail, komunikatorem Windows Messenger oraz wirtualnym dyskiem SkyDrive, rozwiązania wspierające zarządzanie z rodziny Microsoft Dynamics, aplikacje serwerowe Microsoft Windows Server System, platforma Windows Azure oraz technologia Microsoft.NET. Microsoft jest również liderem w zakresie rozwiązań Cloud Computing, dostarczając zarówno aplikacje, infrastrukturę jak i platformę programistyczną w formie usług za pośrednictwem chmury obliczeniowej.
Microsoft Corporation powstał w 1975 roku w USA, a polski oddział firmy istnieje od 1992 r. W swoich filiach na całym świecie Microsoft zatrudnia blisko 90 tys. specjalistów z różnych dziedzin, w tym ponad 300 osób w Polsce. Ponadto, w Łodzi i Poznaniu działają Centra Innowacji Microsoft. We Wrocławiu natomiast działa od 2008 roku Centrum Rozwoju Oprogramowania Microsoft. W Polsce Microsoft współpracuje z ponad 8 tysiącami partnerów i 20 tysiącami inżynierów.
Polski oddział Microsoft bierze aktywny udział w rozwoju gospodarki i społeczności lokalnej w Polsce. W ramach realizacji swojej strategii odpowiedzialności, polski oddział Microsoft koncentruje działania na zwalczaniu zjawiska „wykluczenia informacyjnego” poprzez upowszechnianie wiedzy i umiejętności informatycznych. W tym celu współpracuje z wieloma organizacjami pozarządowymi i wspólnie z nimi wspiera społeczności marginalizowane w dostępie do nowych technologii. W ramach programu „Microsoft dla non-profit”, Microsoft przekazuje również bezpłatnie swoje oprogramowanie na rzecz organizacji o charakterze społecznym. W 2007 roku Microsoft otrzymał tytuł Dobroczyńcy Roku 2006 w kategorii „Strategiczne programy społecznego zaangażowania firmy”, przyznany przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce. Firma jest zaangażowana w działania w obszarze edukacji również poprzez projekt „Partnerstwo dla Przyszłości”, który w 2007 roku został wyróżniony przez Ministerstwo Edukacji Narodowej i Głos Nauczycielski, otrzymując tytuł „Inicjatywy Edukacyjnej Roku 2007”. Od maja 2009 roku Microsoft we współpracy z Fundacją Dzieci Niczyje oraz Fundacją „Kierowca Bezpieczny” Krzysztofa Hołowczyca, prowadzi także inicjatywę na rzec bezpieczeństwa internetowego dzieci „3...2..1...Internet!”. W ramach kampanii ponad 100 tysięcy dzieci w całej Polsce dowiedziało się jak bezpiecznie korzystać z Internetu. W lipcu 2010 roku w Polsce odbyły się światowe finały największego konkursu technologicznego na świecie Imagine Cup, który jest organizowany przez Microsoft od 9 lat. Microsoft konsekwentnie potwierdza także swoją wysoką pozycję wśród pracodawców, zajmując od kilku lat czołowe miejsca w badaniu prowadzonym przez Hewitt Associates i zdobywając tytuł „Najlepszego Pracodawcy w Polsce”.
Zapraszamy do odwiedzenia polskiej strony firmy Microsoft pod adresem: http://www.microsoft.com/poland lub kontaktu z Centrum Obsługi Klienta Microsoft pod numerem 0 801 802 000 (opłata według stawek Twojego operatora).
***
Microsoft Windows, Windows Mobile, Visual Studio, Windows Server System, Windows Server, SQL Server, Visual Studio, BizTalk Server, Microsoft Dynamics są zarejestrowanymi znakami towarowymi, bądź znakami towarowymi Microsoft Corp. w Stanach Zjednoczonych i/lub w innych krajach. Nazwy wymienionych firm i produktów mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi ich właścicieli.
Dodatkowych informacji udzielą:
Agnieszka Dziedzic
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: adziedzi@microsoft.com
Joanna Frąckowiak
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: joannafr@microsoft.com
Piotr Kaniowski
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: v-piotrk@microsoft.com
Agnieszka Zarzycka
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax. 22 594 10 02
e-mail: Agnieszka.Zarzycka@microsoft.com