Getin Bank został wyróżniony w pierwszej tegorocznej fali badania projektu Instytucja Roku w kategorii Najlepsza jakość obsługi klienta w placówce. Sprawdzono jak wygląda obsługa klienta poszukującego oferty kredytu gotówkowego. Getin Bank z wynikiem powyżej 80% uplasował się w pierwszej lidze banków biorących udział w badaniu. Szczególnie doceniono rzetelną informację o ofercie, postawę pracowników w zakresie budowania relacji z klientem oraz postawę prosprzedażową.
– Chcemy wyróżniać się jakością obsługi. Naszym celem jest wysoka obsługa klientów w placówkach- bez względu na temat z jakim przychodzą do nas klienci. Tym bardziej cieszy mnie wyróżnienie za standardy obsługi klientów zainteresowanych kredytami. To dla nas bardzo ważne, aby nasi klienci czuli, że podejmują świadome decyzje – mówi Żaneta Zugaj, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Jakości w Getin Noble Banku.
W ramach 7. edycji Instytucji Roku realizowane są cztery fale badania, które obejmują różne produkty dla klienta indywidualnego. W pierwszym kwartale 2022 r. wyłonieni zostaną zwycięzcy w kategorii Najlepsza jakość obsługi klienta w placówce. Podczas każdego pomiaru eksperci dokonają wizyty i oceny w 10 wybranych placówkach. Uzyskany wynik z 10 wizyt sumuje się i ma wpływ na wynik banku. O przyznaniu tytułu Instytucji Roku zdecyduje średni wynik z czterech fal badania. Jeśli będzie on na poziomie min. 80%, wówczas bank otrzymuje tytuł Instytucji Roku w kategorii Najlepsza jakość obsługi w placówce.
Od lat jakość obsługi w Getin Banku jest doceniana przez niezależnych ekspertów. Świadczą o tym liczne nagrody i wyróżnienia zdobyte w prestiżowych rankingach, jak przyznany dwa lata z rzędu tytuł Złoty Bankier czy nagroda Przyjazny Bank Newsweeka. Profesjonalizm obsługi i oferta dostosowana do oczekiwań Klientów to niezmienny priorytet Banku. Co ważne, Bank nieustannie przystosowuje się do nowych oczekiwań klientów oraz dba o to, aby czuli się oni bezpiecznie i komfortowo.