Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-09-20

A A A POLEĆ DRUKUJ

ING Bank Śląski nagrodzony Godłem Jakości Obsługi

ING Bank Śląski został po raz trzeci wyróżniony przez konsumentów „Godłem Jakości Obsługi”. W rankingu Jakość Obsługi Klientów 2012 ING Bank Śląski zajął trzecie miejsce w kategorii banki oraz znalazł się na liście TOP 100 najbardziej przyjaznych firm w Polsce.

ING Bank Śląski kolejny raz znalazł się w elitarnym gronie najprzyjaźniejszych firm w Polsce. Bank zajął trzecie miejsce w zestawieniu najbardziej przyjaznych banków. Program „Jakość Obsługi” co roku bada poziom obsługi firm i instytucji podsumowując oceny oraz opinie konsumenckie. Na podstawie wszystkich opinii obliczany jest wskaźnik poziomu jakości obsługi. "Godło Jakość Obsługi" zdobywają firmy z najwyższymi standardami usług.

Ranking najbardziej przyjaznych firm w 2012 r. powstał na podstawie opinii wyrażonych na portalu www.jakoscobslugi.pl przez konsumentów. Klienci oceniali organizację i czas obsługi, ofertę cenę i asortyment, wygląd miejsca obsługi, wiedzę, kompetencje oraz zachowanie i wygląd personelu.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS