Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-04-16

A A A POLEĆ DRUKUJ

Internauci odwiedzili IV Wirtualne Targi Pracy Monsterp

85 tys. kandydatów i 8 tys. zarejestrowanych kandydatów - to wynik czwartej już edycji Wirtualnych Targów Pracy Monsterpolska.pl W dniach 2-6 kwietnia internauci odwiedzający stronę www.dnipracy.pl mogli zapoznać się z ciekawymi ofertami pracy, porozmawiać z pracodawcami, a także wziąć udział w interaktywnych seminariach.

Wirtualne Targi Pracy Monsterpolska.pl to specjalnie przygotowana platforma internetowa w technologii 3D. Największą zaletą jest fakt, że kandydaci mieli możliwość przeglądania ponad 2000 ofert pracy oraz rozmawiania na czatach z pracodawcami bez konieczności wychodzenia z domu. Aby ułatwić kandydatom znalezienie pracy, każdy z nich mógł wypełnić test kompetencyjny w celu weryfikacji poziomu jego dopasowania do wymagań pracodawcy.

Pracodawcy mieli możliwość nie tylko prezentacji ofert pracy, ale przede wszystkim nawiązania bezpośredniego kontaktu z poszukującymi pracy za pomocą chat-roomów oraz szkoleń realizowanych w czasie rzeczywistym. Targi stwarzają również możliwość budowania employer brandingu dzięki nieograniczonym możliwościom dostosowania e-stoisk do potrzeb pracodawców, a dzięki temu unikalnej prezentacji marki każdego z nich.

Targi cieszyły się dużą popularnością wśród kandydatów poszukujących pracy. Stronę www.dnipracy.pl odwiedziło ponad 85 tys. unikalnych użytkowników. Ten nieco niższy wynik w porównaniu z poprzednią edycją spowodowany jest okresem przedświątecznym, kiedy wielu z nas skupia się przede wszystkim na ich przygotowaniu.
„Mimo nieco mniejszej frekwencji niż podczas jesiennej odsłony wydarzenia, jesteśmy bardzo zadowoleni, że po raz kolejny udało nam się zainteresować dużą liczbę kandydatów. Po raz czwarty mogliśmy zaprezentować nowoczesny sposób poszukiwania pracy i nawiązywania kontaktów z pracodawcami”, mówi Małgorzata Majewska z monsterpolska.pl. „Osoby, które dopiero teraz dowiedziały się o naszej imprezie zapraszam na monsterpolska.pl, gdzie mogą nadal przeglądać aktualne oferty pracy oraz czytać ciekawe materiały dotyczące rozwoju kariery zawodowej”, dodaje Małgorzata Majewska.

Wśród pracodawców na tegorocznych targach znaleźli się m.in. A-Team Recruitment, BPO Poland, Cyclad, DECORA S.A., IBM Polska, Infosys, Luxoft Poland, Parker Hannifin Manufacturing Poland, Perfetti Van Melle Polska, PwC Polska, Urząd Pracy m. st. Warszawa, Telekomunikacja Polska S.A i wielu innych.
Patronami wydarzenia byli: Biuro Karier Politechniki Warszawskiej, erp-portal.pl, grajwysoko.pl, Magazyn Rekruter, Magazyn Office Manager, menadzersprzedazy.pl, Personel i Zarządzanie, rynekpracy.pl, SAZ, Student.pl.

Informacje dodatkowe:
monsterpolska.pl (Monster Worldwide Polska Sp. z o.o.) to część największego na świecie serwisu kariery monster.com. W Polsce firma jest obecna już od 1999 roku, wcześniej jako jobpilot.pl. Celem monsterpolska.pl jest ułatwienie kontaktu pomiędzy prężnie rozwijającymi się firmami a profesjonalistami. Pracobiorcom, serwis monsterpolska.pl oferuje możliwości rozwoju i kierowania swoją karierą zawodową. Pracodawcom ułatwia poszukiwanie wykwalifikowanych kandydatów. Jest to możliwie dzięki nowoczesnym technologiom i innowacyjnym usługom, usprawniającym proces rekrutacji.




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS