Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2015-10-21

A A A POLEĆ DRUKUJ

Jazzy.pro zwycięzcą Wirtualnego Hackathonu dla startupów w cloudzie

150x110

Zwycięska aplikacja MoodPath pozwalająca na automatyczne zarządzanie eventami z wykorzystaniem analizy danych społecznościowych rozwijana będzie w oparciu o chmurę IBM

Firma IBM ogłosiła dzisiaj, że zwycięzcą Wirtualnego Hackathonu IBM, którego zadaniem było stworzenie mobilnej aplikacji marketingowej pod kątem dużych imprez i eventów został Jazzy.pro. Korzystając z chmury IBM, Jazzy.pro będzie mógł rozwinąć możliwości działania swojej aplikacji MoodPath do zarządzania eventami marketingowymi, mierzenia ich efektywności oraz zaangażowania i sentymentu uczestników poprzez automatyczną analizę ich wpisów w mediach społecznościowych.

Jako laureat Wirtualnego Hackathonu IBM, Jazzy.pro otrzymał nieodpłatny, 12-miesięcznym dostęp do chmury IBM – w tym infrastruktury chmurowej IBM SoftLayer, oraz platformy do tworzenia aplikacji Bluemix w ramach IBM Global Entrepreneur Program. Dodatkowo Jazzy.pro otrzymał pakiet content marketingowy do promocji wygranej aplikacji o wartości 5 tys. PLN, ufundowany przez Profit House oraz nagrody niespodzianki od firm: Plus Bank oraz Polkomtel.

Zwycięska, opracowana przez Jazzy.pro, aplikacja o nazwie MoodPath, rozwiązuje problem mierzenia efektywności eventu marketingowego i zaangażowania uczestników w jego przebieg. Analizuje również pozytywne i negatywne aspekty wydarzenia w sposób automatyczny, bazując na wpisach uczestników na Twitterze. MoodPath promuje emocjonalnie nacechowane tweety i zachęca do zwiększonej interakcji uczestników w trakcie trwania wydarzenia (na przykład koncertu, konferencji czy festiwalu filmowego).

"Wygrana Wirtualnego Hackathonu IBM bardzo nas cieszy i jest kolejnym dowodem na słuszność drogi, jaką wybraliśmy już jakiś czas temu. Jazzy Innovations od zawsze bazowało na ludziach - ambitnym, kreatywnym i zmotywowanym zespole. W nasze firmowe DNA mamy też silnie wpisaną konieczność stawiania na pierwszym miejscu zarówno celów biznesowych klienta, jak i własnych. Jesteśmy nie tylko firmą technologiczną, ale także partnerem doradczym - tak od strony biznesowej, jak i technologicznej, Obecnie staramy się także o grant Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. Dzięki temu chcemy opracować technologię, która - w oparciu o rozwiązania IBM Watson - pozwoli na codzienne rozwijanie umiejętności miękkich w firmach IT w trakcie komunikacji z klientem."– mówi Błażej Wojtyła, CEO, Jazzy.pro.

 W Wirtualnym Hackathonie IBM wzięło udział ponad 80 uczestników (16 zespołów). Wśród finalistów znaleźli się także: InterSynergy z Łodzi, Chirper z Wrocławia oraz reprezentujący Poznań – NextApps. Hackathon jest częścią inicjatywy IBM Global Entrepreneur Program, mającej na celu identyfikację innowacyjnych startupów. Partnerami pierwszej polskiej edycji były – poza IBM - firmy: Polkomel, Plus Bank i Profit House.

 „IBM przykłada bardzo dużą wagę do współpracy ze startupami – również w Polsce. W ramach Programu GEP (Global Entrepreneur Program), technologiczne startupy mogą ubiegać się o roczny nieodpłatny dostęp do chmury IBM, która pozwala im skupić się na rozwoju biznesu, zamiast na inwestowanu w infrastrukturę IT” – mówi Agnieszka Biłko, Business Development Manager IBM Polska i Kraje Bałtyckie. „Platformę chmurową IBM wyróżniają zaimplementowane narzędzia analityczne IBM Watson, pozwalające rozpoznawać język pisany, mowę oraz obrazy. W tej chwili jest to jedyne tak zaawansowane rozwiązanie analityczne na rynku”.

 „Jesteśmy bardzo zadowoleni, że mogliśmy zostać Partnerem Wirtualnego Hackathonu IBM, gdyż Plus zawsze angażuje się w innowacyjne rozwiązania ułatwiające klientom życie. Już dziś Polacy mają ponad 19 milionów smartfonów, na których codziennie działa od kilku do kilkunastu aplikacji mobilnych. Ta liczba cały czas systematycznie rośnie, a również coraz więcej codziennych spraw jest załatwianych z wykorzystaniem aplikacji w telefonie komórkowym. Cieszy więc nas bardzo, że mamy w Polsce tak wielu młodych, zdolnych i myślących biznesowo programistów oraz deweloperów. Gratulujemy zwycięskiemu zespołowi Jazzy.pro i trzymamy kciuki za pierwsze komercyjne wdrożenia ich aplikacji.” – mówi Krzysztof Wadas, Ekspert ds. Rozwoju Biznesu, Polkomtel Sp. z o.o.

Pierwsza edycja Wirtualnego Hackathonu IBM trwała 30 dni, a jej finał miał miejsce w Warszawie. Projekt skierowany był do wszystkich innowacyjnych i kreatywnych programistów z Polski. Ich zadaniem było stworzenie mobilnej aplikacji marketingowej pod kątem dużych imprez i eventów, takich jak koncerty oraz spotkania dużych grup klientów biznesowych i indywidualnych. Wszyscy uczestnicy Hackathonu otrzymali dostęp do mentorów, będących ekspertami branżowymi.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS