Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2010-07-26

A A A POLEĆ DRUKUJ

Kawa Jacobs Cronat Gold i malinowe słodkości w prezencie

Od połowy lipca na sklepowych półkach można znaleźć promocyjne zestawy kawy Jacobs Cronat Gold. Kupując opakowanie o wadze 200 g konsumenci dostaną w prezencie ciastka Milka ChocoJaffa o smaku malinowym.

Zestaw jest idealną propozycją dla osób, które chcą w zabieganym dniu odnaleźć moment tylko dla siebie i delektować się chwilą relaksu przy kawie i ciastku.

Opakowanie zestawu nawiązuje do kampanii marki pod hasłem „Złota Kolekcja Jacobs Cronat Gold”, która ruszyła na początku lutego 2010 r. we współpracy z siecią salonów Empik. W każdym miesiącu czytelniczkom polecana jest nowa, wyjątkowa książka - napisana przez kobiety z myślą o kobietach.

Recenzje książek ze Złotej Kolekcji Jacobs Cronat Gold pisane przez Darię Widawską – twarz kampanii - pojawiają się na specjalnie na tę okazję stworzonej stronie: http://www.empik.com/zlota_kolekcja

Zestawy promocyjne, zawierające kawę Jacobs Cronat Gold 200 g i opakowanie ciastek  Milka ChocoJaffa 148 g o smaku malinowym można będzie nabyć zarówno w sklepach tradycyjnych, jak i handlu nowoczesnym, w cenie regularnego produktu: ok. 25 zł. Opakowanie promocyjne dostępne będzie m. in. w sieciach: Tesco, Carrefour, Auchan, Real, Leclerc, Billa, Kaufland.


Informacje o marce:

Jacobs jest jedną z wiodących marek Kraft Foods. Jej tradycje sięgają Niemiec końca XIX wieku, kiedy 26-letni Johann Jacobs otworzył własny sklep z kawą w Bremie w 1895 roku.

Kawa rozpuszczalna Jacobs Cronat Gold na polski rynek wprowadzona została w 1995 roku i szybko stała się liderem wśród marek premium w segmencie kaw rozpuszczalnych. Dzięki wyjątkowemu połączeniu łagodnego smaku z intensywnym aromatem, każda filiżanka kawy Jacobs Cronat Gold zapewnia niepowtarzalną chwilę przyjemności  i relaksu.

Swoją silną pozycję kawa Jacobs Cronat Gold zawdzięcza wysokiej jakości i charakterystycznym złotym kryształkom. Marka jest od 2008 roku wspierana kampanią reklamową „Zatrzymaj chwilę”, na którą składa się między innymi spot z udziałem Darii Widawskiej.

Kraft Foods Polska S.A.

W Polsce firma obecna jest od 1992 roku. Marki Kraft Foods w Polsce to: kawy: Jacobs i Maxwell House, czekolady: Milka, Alpen Gold, wafelki Prince Polo, batony 3 Bit oraz oraz ciastka: LU GO, LU Petitki i Petitki Lubisie, Pieguski, Złotokłose, Pierniczki Alpejskie, Delicje i krakersy TUC. Firma Kraft Foods Polska S.A. jest liderem na rynku kawy i ciastek markowych w Polsce, zajmując jednocześnie wiodącą pozycję na rynku wyrobów czekoladowych*.

*Nielsen Retail Audit - 2009 r.

 

 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS