Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-02-08

A A A POLEĆ DRUKUJ

Kolejna kampania produktu SOSER

150x110

W lutym po raz kolejny rusza kampania telewizyjna promująca SOSER – uniwersalną bazę do sosów i dań. Równolegle na fan page’u oraz stronie internetowej www.winiary.pl jest prowadzona kampania internetowa, w czasie której konsumenci mogą wygrać atrakcyjne nagrody. Działania mają na celu wzmocnienie świadomości produktu oraz zapoznanie konsumentów z mocą jego kulinarnych możliwości.

Tegoroczna kampania telewizyjna to kontynuacja wcześniejszych działań reklamowych. W ramach aktywności w mediach o zasięgu ogólnopolskim zostaną wykorzystane dwa spoty: 30 oraz 15-sekundowy.

SOSER jest uniwersalną bazą, która nie tylko nadaje smak domowym sosom oraz poprawia ich konsystencję, ale także może być używany jako marynata, a nawet przyprawa. Jedynym ograniczeniem dla nowych zastosowań produktu SOSER jest nasza indywidualna, kulinarna wyobraźnia. W dedykowanej zakładce na stronie www.winiary.pl, można znaleźć wiele inspiracji na różnorodne jego wykorzystanie. Produkt nie zawiera dodatku glutaminianu sodu i konserwantów.

Spot reklamowy przedstawia rozmowę matki z córką w czasie przygotowywania obiadu. Gdy dziewczyna zwierza się, że chciałaby się wybrać z kolegą do kina, w kuchni pojawia się ojciec i widzi, iż przeszkodził w kobiecej rozmowie. Córka, chcąc zmienić temat, pyta o SOSER. Mama tłumaczy jej, w czym tkwi tajemnica pysznego dania - po dodaniu produktu SOSER, sos robi się gesty, aksamitny i niezwykle aromatyczny. Finalnie młoda dziewczyna otrzymuje zgodę mamy na wyjście z kolegą do kina.

Aktywności w internecie obejmują quiz prowadzony na fan page’u marki WINIARY. Osoby, które najszybciej udzielą poprawnej odpowiedzi na pytania dotyczące produktów, otrzymają jeden z 2500 zestawów produktów marki WINIARY (do odebrania w sieci Kolporter). Akcja potrwa pięć dni, a codziennie na zwycięzców czeka 500 zestawów. Dodatkowo w lutym na stronie www.winiary.pl wystartował konkurs, w którym do wygrania jest 50 zestawów produktów marki WINIARY wraz z akcesoriami kulinarnymi. Na internautów czekają również inspirujące przepisy, które odkrywają moc możliwości produktu SOSER.

Za przygotowanie kampanii telewizyjnej odpowiada Legend Group. Spot został wyprodukowany przez: Film it (produkcja) oraz Platige Image (postprodukcja). Media do kampanii zaplanował i zakupił MEC. Kampanię w internecie prowadzi ADV.pl.

***

WINIARY to marka, która od 70 lat jest gwarancją sukcesu w kuchni. Jej produkty inspirują nowoczesne panie domu do przygotowywania najsmaczniejszych potraw dla całej rodziny. Zupy, buliony, sosy, Pomysły na…, dania instant, majonezy, przyprawy, galaretki, kisiele, czy budynie – w sumie ponad 200 różnych wyrobów kulinarnych WINIARY, które pozwalają w szybki i prosty sposób przyrządzić domowy posiłek. Na stronie www.winiary.pl nowoczesne panie domu znajdą przepisy oraz inspiracje kulinarne na każdy dzień.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS