Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-12-13

A A A POLEĆ DRUKUJ

Milion książek to za mało

200 tysięcy dodatkowych egzemplarzy czeka na Klientów

Promocja „Milion książek na Święta” cieszy się ogromnym zainteresowaniem klientów, a książka kucharska „Pascal kontra Okrasa” znika ze sklepów w ekspresowym tempie. Dlatego Lidl zdecydował się na dodrukowanie dodatkowych 200 tysięcy egzemplarzy, czyli aż 20% więcej niż zakładana początkowo pula 1 miliona książek, żeby jak najwięcej osób mogło skorzystać z okazji pozyskania wyjątkowego kulinarnego wydawnictwa.

Zainteresowanie akcją „Milion książek na Święta” przechodzi nasze najśmielsze oczekiwania, dlatego zdecydowaliśmy się na dodrukowanie dodatkowej puli egzemplarzy książki „Pascal kontra Okrasa”. To, co się dzieje, to wyraźny sygnał, że popyt na edukację kulinarną nie maleje.
W dalszym ciągu będziemy więc inspirować Polaków, m.in. za pośrednictwem kampanii „Pascal kontra Okrasa”, pokazując, że gotowanie jest przyjemnością –
mówi Patrycja Kamińska, Lidl Polska.

Wydana przez Lidl książka kucharska autorstwa Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy dostępna jest w sklepach sieci od 25 listopada. Ogromny nakład 1 miliona egzemplarzy, w jakim została wydana, może być niewystarczający. To tylko potwierdza, że gotowanie stało się naszą narodową pasją, a pomysły Pascala i Okrasy, co tydzień nowe, są inspiracją dla wielu Polaków.

Książka „Pascal kontra Okrasa” dostępna jest wyłącznie w sklepach sieci Lidl. Przekazywana jest Klientom w ramach akcji promocyjnej „Milion książek na Święta”. Za każde wydane w Lidlu 50 złotych przyznawana jest jedna naklejka. Wystarczy zebrać ich sześć, aby otrzymać tę wyjątkową książkę.

 

Informacje o firmie:

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 9000 sklepów tej marki, a w Polsce 500.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS