Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-06-28

A A A POLEĆ DRUKUJ

Multikino i Radio ZET promują rodzinne lato w kinie

150x110

Multikino i Radio ZET specjalnie na wakacje przygotowały wyjątkową ofertę dla rodzin z dziećmi. Od 28 czerwca do 5 września we wszystkich kinach sieci od poniedziałku do niedzieli rodzice z dziećmi mogą kupować bilety rodzinne i płacić za bilet tyle co dziecko. Oferta dotyczy filmów bez ograniczeń wiekowych, wyświetlanych do godziny 17.00.

Dzięki wakacyjnej propozycji Multikina i Radia ZET przez całe wakacje rodzice z pociechami będą mogli uczestniczyć w najważniejszych premierach dla dzieci w bardzo atrakcyjnych cenach. Już w czerwcu na wielkim ekranie pojawiły się: „Thor ratuje przyjaciół” oraz „Tedi i poszukiwacze zaginionego miasta”. Natomiast 5 lipca premierę będzie miał prequel oscarowego hitu wytwórni Disney/Pixar „Potwory i spółka”, czyli „Uniwersytet potworny 3D”. Jest to jedna z najbardziej wyczekiwanych premier tego roku. Tydzień później w kinach pojawi się animowana komedia „Minionki rozrabiają 3D”, a w sierpniu wielkie ekrany zawojują „Smerfy 2 3D” oraz „Samoloty 3D”.

Ponadto słuchając od poniedziałku do piątku Radia ZET będzie można wygrywać rodzinne bilety do Multikina. Więcej informacji na temat wakacyjnej oferty w Multikinie oraz zasady można znaleźć na stronie www.multikino.pl.

W ramach promocji wakacyjnej akcji, spółka Multikino S.A. zdecydowała się na ogólnopolską kampanię. Będzie ona obejmowała m.in. reklamę w prasie (Newsweek, Galę, Wprost, Glamour, Maleman, Avanti oraz lokalne dzienniki Polskapresse) i Internecie (Wp.pl, Onet.pl, Stopklatka.pl, Interia.pl, Naszemiasto.pl, Rodzice.pl oraz Nk.pl), a także spoty radiowe (Radio ZET) oraz telewizyjne (MiniMini+, TeleToOn+). Dodatkowo wakacyjna akcja będzie promowana w mediach lokalnych miast, w których są zlokalizowane multipleksy operatora sieci. Ponadto w ramach autopromocji nie zabraknie kampanii on-screen i off-screen w kinach sieci Multikino i Silver Screen. Kampanię zaplanował i zakupił dział marketingu Multikino S.A.

Patronat medialny nad wakacyjną akcją objęły: kanały telewizyjne MiniMini+ i TeleToOn+ oraz serwis Rodzice.pl. 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS