Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-05-04

A A A POLEĆ DRUKUJ

Multimedia Polska: nowe TLC w maju na niższym numerze EPG

W ramach współpracy promocyjnej pomiędzy Multimedia Polska oraz Discovery Networks, przez cały maj abonenci operatora mogą oglądać kanał TLC na niższym numerze EPG. Tym samym, TLC (w wersji SD) – dotychczas dostępny na kanale 68 – będzie można oglądać również na kanale 12. 

Z początkiem maja br. startuje kampania „TLC. Zaskakuje i porusza”, która wiąże się z metamorfozą stacji. Nowa oprawa TLC to modne, tętniące życiem kolory, które doskonale oddają pozytywny charakter kanału. Odświeżony wygląd obejmuje także elementy graficzne, wykorzystujące nowoczesny język emocji – emotikony.

W ramach kampanii Discovery Networks (właściciel TLC) wraz z Multimedia Polska przygotowały specjalną akcję promocyjną, skierowaną do abonentów operatora. Dzięki niej przez cały maj telewizję TLC będzie można oglądać dodatkowo na niższym numerze EPG.

W oparciu o swoje główne wartości – zaskoczenie i emocje, TLC zaprezentuje w maju premierowe programy, a w nich fascynujące historie i autentycznych bohaterów.

Pierwszą z nowości będzie seria „Kilogramy zbędnej skóry” (premiera 12 maja, godz. 22:30) - program dokumentalny o osobach, które mimo zwycięstwa z nadwagą muszą zmierzyć się z równie uciążliwym problemem.

Niesamowitej dawki emocji i wzruszeń dostarczy widzom także program dokumentalny „Odnaleźć się w chorobie” (premiera 18 maja, godz. 22:30). Dzięki TLC będziemy świadkami niezwykłych spotkań ludzi, którzy po raz pierwszy w życiu poznają kogoś, kto dzieli dokładnie ten sam ból, osamotnienie i problemy związane z daną rzadką chorobą.

W kolejnej dokumentalnej serii „Schudnę dla Ciebie” zobaczymy, jak wiele jesteśmy gotowi w sobie zmienić dla miłości (premiera 24 maja, godz. 21:30). To wielkie i często głęboko skrywane w sercach bohaterów uczucie staje się siłą napędową do całkowitej transformacji ich życia. Na naszych oczach zadeklarują „obiektom” swoich westchnień zainteresowanie, po to, aby po 90 dniach restrykcyjnej diety i ciężkich treningów, wrócić do nich i wywołać efekt WOW.

Z kolei na deser telewizja TLC przygotowała nowe odcinki kultowej już serii „Słodki biznes”, czyli widzianego zza kulis życia światowej sławy mistrza cukiernictwa, Buddiego Valastro (premierowe odcinki już od 21 maja, godz. 18:00).


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS