Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-04-07

A A A POLEĆ DRUKUJ

Największa kulinarna społeczność na Facebooku obchodzi 1. urodziny

Kulinarne umiejętności Polaków na przestrzeni ostatnich lat konsekwentnie osiągają coraz wyższy poziom. Amatorzy domowego gotowania spotykają się w sieci, aby dyskutować o kuchennych przygodach. W odpowiedzi na ich potrzeby marka Knorr stworzyła wyjątkowy fanpage „Co dziś na obiad”. Od tamtej pory minął dokładnie rok, a to ważne miejsce na kulinarnej mapie Polski zgromadziło już ponad 82 tys. fanów, którzy codziennie z pasją dzielą się swoimi doświadczeniami.

Sposób na niebanalny obiad

Kuchnia nie musi być nudna. Wystarczy wejść na fanpage „Co dziś na obiad”, żeby przekonać się, ile pysznych inspiracji kryje się w codziennym posiłku. Pieczone polędwiczki z cytrynowo-kaparowym sosem,  nadziewane roladki wołowe –  eksperci marki Knorr codziennie polecają jeden z przepisów na domowy obiad, który jest zarówno nietuzinkowy, jak i łatwy w przygotowaniu. Każdy z przepisów posiada gotową listę zakupów, dokładne proporcje produktów oraz czytelny sposób przyrządzenia potrawy. Możemy krok po kroku śledzić kolejne etapy przygotowania potrawy. Dzięki temu nie pominiemy któregokolwiek ze składników. „Każdy z fanów strony może również zamieścić swój własny przepis na obiad. W ten sposób budujemy aktywną społeczność ludzi, których łączy pasja gotowania i chęć dzielenia się swoimi inspiracjami z innymi” – komentuje Anna Bielecka, PR manager marki Knorr.

Nie zawsze tekst przepisu wydaje się jasny…

i eksperci marki Knorr doskonale o tym wiedzą. Z myślą o tych, którzy zamiast czytać, wolą oglądać proces powstawania potrawy, przygotowali część filmową. W zakładce „You Tube” znajdują się krótkie materiały wideo, w których na naszych oczach powstają autorskie dania mistrzów kuchni marki Knorr. Aromatyczny bigos, gulasz, chłodnik czy kotlety de volaille to tylko kilka spośród dziesiątek filmowych propozycji dostępnych na profilu „Co dziś na obiad”.

Fanpage to prawdziwa kopalnia kulinarnej wiedzy. Oprócz przepisów znajdziemy tam również przydatne porady: jak  zetrzeć skórkę pomarańczową, żeby nie była gorzka, jak poznać, że jajka są świeże, czy jak przygotować produkty, żeby zachowały miękkość, chrupkość oraz walory smakowe. Przygotowanie sztufady, porcjowanie kurczaka, ugotowanie kaszy czy ryżu na sypko raz na zawsze przestaną być owiane tajemnicą.

Lubię to! czyli fanpage w liczbach

Obecnie fanpage liczy ponad 82 tys. fanów, którzy od początku jego istnienia wygenerowali łącznie ponad 33 mln wyświetleń i pozostawili ponad 30 tys. ciekawych komentarzy. W tym czasie użytkownicy pozostawili ponad 2 tys. zdjęć własnych potraw. Co prawda wśród naszych licznych przyjaciół najwięcej jest kobiet, jednak męska grupa miłośników gotowania nie ustępuje jej ani na krok.

„Dzielenie kulinarnej pasji z dziesiątkami tysięcy fanów dobrej kuchni  bardzo nas cieszy i jest niezwykle inspirujące. Mamy nadzieję, że nasze działania pozwolą rozwijać kolejne talenty kulinarne i utrwalać niesłychanie ważną tradycję celebrowania posiłków z najbliższymi” – dodaje Anna Bielecka, PR manager marki Knorr.

Czy pozostało coś do dodania? Dziękujemy i prosimy o więcej. Razem z nami poszukujcie swoich sposobów na pasjonujące kulinarne podróże w zaciszu własnej kuchni.

Zapraszamy na nasz fanpage „Co dziś na obiad” pełny kulinarnych inspiracji oraz stronę www.knorr.pl

Wolisz przepisy w formie wideo? Sprawdź również kanał „Co dziś na obiad” na YouTube!




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS