Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-05-09

A A A POLEĆ DRUKUJ

Okocim rusza z kampanią outdoorową

1 maja marka Okocim, z portfela Carlsberg Polska, rozpoczęła kampanię outdoorową. W największych miastach Polski pojawiło się 313 billboardów promujących piwo Okocim Premium Pils Podwójnie Chmielone. Kampania będzie trwać do końca maja.

Billboardy przedstawiają apetyczny kufel Okocim, opleciony pędami chmielu i zwieńczony dwiema szyszkami. Podkreślają one recepturę piwa Okocim Premium Pils Podwójnie Chmielone, według której pod koniec procesu warzenia dodaje się drugą porcję chmielu. Dzięki temu piwo zyskuje świeży aromat, złocistą barwę i pełny, goryczkowy smak.

Zdecydowaliśmy się na silną kampanię outdoorową, żeby wzmocnić przekaz spotu telewizyjnego. Kampania podkreśla sposób przygotowania piwa Okocim Premium Pils Podwójnie Chmielone. Proces podwójnego chmielenia nadaje naszemu piwu pełny smak i świeży aromat. - dodaje Dariusz Deszczka, Senior Brand Manager Okocim.

Miesięczna kampania outdoorowa marki Okocim swoim zasięgiem obejmie największe miasta Polski: Kraków, Łódź, Poznań, Szczecin, Warszawę, Wrocław, Trójmiasto oraz miasta Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego. Wykorzystane zostaną billboardy typu frontlight oraz backlight o wymiarach 6x3m.

Za przygotowanie kreacji odpowiada agencja Red8, a za planowanie i zakup mediów PHD Media Direction.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS