Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2010-03-04

A A A POLEĆ DRUKUJ

Peryskop.pl zwycięzcą Mini Seedcamp w Pradze

Peryskop.pl wygrał konkurs Mini Seedcamp w Pradze, który zakończył się wczoraj, 2 marca 2010.

Peryskop.pl jest jednym z pięciu nagrodzonych w konkursie projektów. Organizatorzy byli pełni uznania dla poziomu zaprezentowanych projektów i zespołów. Podczas spotkania, 20 wybranych wcześniej startupów z regionu, zaprezentowało się doświadczonym przedsiębiorcom, inwestorom oraz specjalistom z całej Europy, poddając wnikliwej ocenie swój potencjał i dotychczasowe osiągnięcia.

http://blog.seedcamp.com/2010/03/winners-and-action-from-mini-seedcamp.html  

 „Jesteśmy niezmiernie zadwoleni z ogromnego wyróżnienia - technologie semantyczne są przyszłością Internetu, więc nagroda upewnia nas, że kierunek który wybraliśmy ma ogromny potencjał i przyszłość przed sobą. Jest to tym istotniejsze, że w właśnie przystosowujemy nasze rozwiązanie do nowych rynków i klientów z innych sektorów." - powiedział Jakub Połeć, dyrektor zarządzający Peryskop.pl. 

W najbliższym czasie Peryskop.pl zamierza rozszerzyć do 80 liczbę kategorii produktowych z obecnych 12 oraz zaoferować analizy ponad 3 mln recenzji i opinii dla produktów z tych kategorii. Obecnie już kilkadziesiąt e-sklepów oferuje na swoich stronach dodatkowe informacje z Peryskop.pl zachęcając swoich klientów do dokonania zakupów u nich. Lepszy sposób zaprezentowania produktu w e-sklepie wpływa na zwiększenie sprzedaży oraz zadowolenia klientów, którego następstwem jest pozytywna opinia o sklepie i powrót do niego przy kolejnych zakupach.


O electro.pl

Rynek sprzedaży w Internecie jest ogromny, pozwalając na dowolne podejścia do tworzenia i przentowania oferty produktowej. Chcąc wyjść na przeciw prośbie firmy Electro.pl, z którą współpracowaliśmy w zeszłym roku pragniemy poinformować, iż firma ta nie korzystała z naszych analiz i dostarczanych recenzji produktowych. O ile rozumiemy chęć zbierania recenzji we własnym zakresie, o tyle uważamy, że wzrost sprzedaży może nastąpić wtedy, kiedy konsumeci dostaną rzeczywiste recenzje pisane przez innych internautów i gdy obok zalet produktu  będą mogli przeczytać o jego możliwych wadach. Takie podejście daje szansę na pełen obiektywizm, co według nas przekłada się na lojalność w stosunku do oferty danego e-sklepu.

O Peryskop.pl:

Serwis Peryskop.pl został uruchomiony w maju 2009 r. Obecnie zatrudnia 15 osób. Z serwisem w ramach oferty porównywania cen produktów współpracuje ponad 300 sklepów internetowych. Inwestorem strategicznym jest spółka IIF S.A. - wiodący fundusz technologiczny wczesnego etapu, inwestujący na terenie Polski i Europy Środkowo-Wschodniej.

 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS