Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-08-29

A A A POLEĆ DRUKUJ

Platforma Power Price kusi promocjami - art. szkolne i biurowe 15 proc. taniej

Power Price S.A., notowana na NewConnect spółka, która prowadzi platformę e-commerce przeznaczoną do wymiany handlowej pomiędzy producentami lub dystrybutorami a klientami końcowymi konsekwentnie buduje pozycję rynkową oferując najniższe na rynku ceny i wprowadzając promocje na wybrane artykuły. Klienci platformy łączącej rozwiązania sklepu internetowego, giełdy towarowej oraz portalu zakupów grupowych do końca sierpnia mogą korzystać min. z 15 proc. zniżki na wszystkie artykuły biurowe i szkolne w ofercie.

Spółka buduje lojalność klientów min. w oparciu i najniższe ceny  oraz stałe promocje na wybrane materiały i produkty. Dzięki temu, platforma Power Price, stale zwiększa sprzedaż i poprawia rentowność na bardzo konkurencyjnym rynku, udowadniając, że przyjęty model biznesowy jest skuteczny i perspektywiczny.

- „Promocje na naszej platformie są częścią strategii marketingowej i pokazują, jak tanie mogą być wybrane produkty, gdy udaje się skrócić maksymalnie łańcuch dostaw, o jest misją naszej Spółki”  - mówi Piotr Skawiński, Prezes Power Price S.A. i pomysłodawca platformy. - „Warto podkreślić, że pomimo nie najlepszej koniunktury w handlu e-commerce w segmencie B2B, Power Price udaje się stale zwiększać sprzedaż z korzyścią dla coraz liczniejszego grona naszych klientów” - dodaje Skawiński.

Platforma Power Price w ostatnim czasie wprowadziła szereg ułatwień i promocji, takich jak odroczona płatność, zniesienie opłaty za dostawę towarów, czy ograniczenie minimów logistycznych jakie obowiązują przy zamówieniach.

Mimo że Power Price w swoim modelu biznesowym wykorzystuje rozwiązania znane z innych serwisów  zakupów grupowych, to jednak jak podkreśla Spółka nie jest to bezpośrednia konkurencja dla firm takich jak Groupon – gdyż za pośrednictwem platformy nie są oferowane usługi, a jedynie towary w stałych atrakcyjnych cenach wynikające z długofalowych umów zawartych z dostawcami. Power Price stawia na dostarczanie stałych korzyści swoim partnerom i sprawdzony asortyment świadomie rezygnując z oferowania tzw. „okazji”  np. z końcówek serii, czy niskiej jakości towarów. Filozofia Power Price zakłada, że wszelkie oszczędności i rabaty wynegocjowane z dostawcami służą klientowi końcowemu – platforma zaś pobiera jedynie stałą opłatę technologiczną od producentów.

Obok intensywnych prac związanych z poszerzaniem oferty produktowej, Spółka stale poprawia sprzedaż i zwiększa liczbę użytkowników. – „Jesteśmy na etapie systematycznego wzrostu i pomimo wahań sprzedaży w poszczególnych okresach, tendencja jest wzrostowa, co wskazuje na słuszność przyjętej strategii” - mówi Piotr Skawiński, Prezes Power Price S.A. i pomysłodawca platformy. – „Najbardziej jednak cieszy nas rosnąca lojalność klientów i partnerów, oraz powtarzalność spływających poprzez platformę zamówień” – dodaje Skawiński. Klienci powracający na platformę, czyli składający kolejne zamówienia,  stanowili w marcu br. 41,22% ogółu klientów, a wygenerowali sprzedaż równą 56,46 % globalnej sprzedaży platformy. Docelowo Power Price zakłada, że powracający klienci będą generowali ponad 60-70 proc. obrotów realizowanych za pośrednictwem platformy.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS