Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-12-22

A A A POLEĆ DRUKUJ

Program „Doceń polskie” nagrodzony przez fundację Pomaganie jest trendy

Program „Doceń polskie” został nagrodzony przez fundację Pomaganie jest trendy. Organizatorów przedsięwzięcia promującego rodzimą żywność wysokiej jakości i jej wytwórców uhonorowano podczas Gali Mediów i Przedsiębiorców Dobroczynności 2016. Wydarzenie miało miejsce 19 grudnia w Warszawskiej Operze Kameralnej.

Za nami druga Gala Mediów i Przedsiębiorców Dobroczynności 2016. Podczas poniedziałkowej uroczystości fundacja Pomaganie jest trendy uhonorowała osoby publiczne, redakcje portali internetowych i programów telewizyjnych oraz przedsiębiorców zaangażowanych w działania charytatywne. 

W kategorii „Mecenas Dobroczynności” przyznano 29 wyróżnień. W gronie laureatów znaleźli się m.in. prezydent RP Andrzej Duda, jak również byli prezydenci - Bronisław Komorowski i Aleksander Kwaśniewski. 

Fundacja przyznała także wyróżnienia redakcjom portali internetowych i programów telewizyjnych. Łącznie, wśród nagrodzonych w kategorii „Media Dobroczynności”, znalazło się 28 redakcji promujących dobroczynne inicjatywy.

Z kolei kategoria „Przedsiębiorca Dobroczynności” obejmuje 18 podmiotów, które w umiejętny sposób łączą prowadzenie własnej działalności z działaniami na rzecz potrzebujących. W tej kategorii uhonorowany został m.in. Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”. Celem realizowanego do 2011 roku przedsięwzięcia jest propagowanie polskich produktów spożywczych wysokiej jakości oraz ich wytwórców. - Nasza współpraca z producentami żywności daje nam ogromną satysfakcję. Zdajemy sobie jednak sprawę z tego, że działalność skupiona na producentach to nie wszystko, dlatego też w ramach programu „Doceń polskie” podejmujemy również działania charytatywne; staramy się wspierać i rozpowszechniać ideę pomagania - podkreśla Marek Bielski, twórca Ogólnopolskiego Programu Promocyjnego „Doceń polskie”.

Organizatorzy programu promocyjnego „Doceń polskie” wspierali kilka edycji działań fundacji Pomaganie jest trendy. W ramach przedsięwzięcia nawiązano także współpracę z firmą PLANET FOOD oferującą Wafle zbożowo-ryżowe BABUSKI, które nie tylko nazwą nawiązują do maskotki  fundacji Pomaganie jest trendy, czyli duszka Babu. Duszek uczy najmłodszych tolerancji, zdrowego trybu życia i odżywiania się.

- W imieniu całego zespołu zaangażowanego w program promocyjny, dziękuję za nagrodę. Traktujemy ją jako motywację do dalszych działań - podsumowuje Marek Bielski.

Nagrodzeni w kategorii „Mecenas Dobroczynności”

1. Olivier Janiak 

2. Magdalena Spychalska 

3. Małgorzata Socha 

4. Paulina Sykut Jeżyna 

5. Michał Piróg 

6. Katarzyna Bosacka 

7. Olga Bołądź 

8. Zuzanna Grabowska 

9. Grażyna Torbicka 

10. Maciej Skrzątek 

11. Marcin Miller 

12. Michał Milowicz 

13. Jarosław Kret 

14. Beata Tadla 

15. Piotr Stramowski 

16. Grażyna Wolszczak 

17. Kamil Durczok 

18. Krzysztof “Jankes” Jankowski 

19. Roman Wrzosek 

20. Jola Mrotek 

21. Krzysztof Rutkowski 

22. Michał Wiśniewski 

23. dr Alicja Węgorzewska 

24. Robert Żołędziewski 

25. Aleksander Kwaśniewski 

26. Charbel Macaron - Ambasada Libanu w Polsce 

27. Bronisław Komorowski 

28. Patricia Ann V. Paez - Ambasador Filipin w Polsce 

29. Prezydent RP Andrzej Duda 

 

Kategoria „Media Dobroczynności” (głosowanie publiczności):

1. W podkategorii „Stacja Telewizyjna” - ex aequo Nowa TV oraz Polsat Cafe 

2. W podkategorii „Stacja Radiowa” - Radio Eska 

3. W podkategorii „Internet” - ex aequo Plotek.pl oraz Onet.pl 

4. W podkategorii „Prasa”- ex aequo dziennik FAKT oraz dziennik SUPER EXPRESS 

5. W podkategorii „Program TV” - Dzień Dobry TVN


Kategoria „Media Dobroczynności”

1. Fakty TVN 

2. Wydarzenia Polsat 

3. Wiadomości TVP1 

4. Panorama TVP2 

5. Fashion TV 

6. SuperStacja 

7. Dzień Dobry TVN 

8. Co za tydzień 

9. Polsat Cafe 

10. Zoom na Miasto 

11. Pytanie na śniadanie 

12. Radio Eska 

13. RMF FM 

14. Onet.pl 

15. Interia.pl 

16. Wp.pl 

17. Gazeta Wyborcza 

18. Plejada.pl 

19. Magazyn Party 

20. Pudelek.pl 

21. BabyOnline.pl 

22. Gala 

23. Viva! 

24. TVN Style 

25. TTV 

26. TV IBBS 

27. M jak Mama 24 

28. Przedsiębiorcy@eu

 

Kategoria „Przedsiębiorca Dobroczynności”

1. Oranżada 

2. Bacówka 

3. Meglio 

4. Szumisie 

5. Oilan 

6. Camarelo 

7. Opera Kameralna w Warszawie 

8. Aroma 

9. Rose Belle 

10. Elabika 

11. Kruszex 

12. Program „Doceń polskie”

13. Creative Mobile 

14. Moose Production 

15. PW MILA 

16. Atrium Promenada 

17. Deseo 

18. Home Zone

 

* * *

 

Zdjęcia: Fundacja Pomaganie jest trendy

 

* * *

Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”
www.docenpolskie.pl
www.blog.docenpolskie.pl 

Celem programu „Doceń polskie” jest promocja wysokiej jakości produktów spożywczych dostępnych na polskim rynku. Ich selekcją, oceną i przyznaniem certyfikatu „Doceń polskie” zajmują się specjaliści zawodowo związani z żywnością i technologią żywienia, którzy tworzą Lożę Ekspertów. Zasiadają w niej m.in. członkowie Fundacji Klubu Szefów Kuchni. 

Twórca programu „Doceń polskie” jest  także organizatorem projektu BlogerChef (blogerchef.pl) - innowacyjnego przedsięwzięcia skierowanego do blogerów kulinarnych. 

 

* * *

KONTAKT:
Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie”
www.docenpolskie.pl

Kontakt dla mediów:
Anna Koza
anna.koza@adventure.media.pl
Adventure Media s. c. Agencja Public Relations
www.adventure.media.pl
tel. 32 724 28 84
fax 32 417 01 70





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS