Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2014-09-09

A A A POLEĆ DRUKUJ

Prudential zaprasza na Wielki Piknik Rodzinny. Darmowe atrakcje dla mieszkańców Warszawy i okolic

Prudential oraz Fundacja Zwalcz Nudę współorganizują kolejną edycję Warszawskich Dni Rodzinnych, cyklu imprez dla rodzin, mających zachęcić je do wspólnego spędzania czasu. Ich zwieńczeniem będzie Wielki Piknik Rodzinny Prudential, na który ubezpieczyciel zaprasza mieszkańców Warszawy i okolic. Impreza odbędzie się na Żoliborzu, w malowniczo położonym Forcie Sokolnickiego i jego parkowym otoczeniu. W programie przewidziano wiele atrakcji, zwłaszcza dla najmłodszych, a wstęp jest wolny.

Sesja fotograficzna oraz konkurs zdjęciowy, Mini Kino z telewizją MiniMini i konkurs karaoke, olimpiada robotów, czy wreszcie zajęcia z Dorotą Zawadzką, pseudonim artystyczny „Superniania” – to tylko niektóre z wielu darmowych atrakcji przygotowanych przez organizatorów Wielkiego Pikniku Rodzinnego Prudential. Odbędzie się on w niedzielę, 14 września.

Piknik organizuje towarzystwo ubezpieczeń Prudential wspólnie z Fundacją „Zwalcz Nudę”. Motywem przewodnim pikniku są podróże i wykształcenie, które dzięki nim można zdobyć. Organizatorzy zgodnie podkreślają konieczność zadbania o rozwój dzieci, również z myślą o przyszłości oraz zachęcają do wspólnego spędzania czasu w rodzinnym gronie.

 „Mamy ogromną przyjemność zaprosić mieszkańców Warszawy i okolic do wzięcia udziału w Warszawskich Dniach Rodzinnych. Dni rodzinne i rodzinny piknik są naszym wspólnym pomysłem na budowanie więzi rodzinnych w wolnym czasie. Wartości rodzinne, dla rozwoju których zorganizowano cykl imprez i których zwieńczeniem będzie rodzinny piknik, są spójne z wartościami, w które wierzymy w Prudential.” - tak Tomasz Borchowiec, dyrektor ds. marketingu i komunikacji korporacyjnej w Prudential, uzasadnia partnerstwo ubezpieczyciela w Warszawskich Dniach Rodzinnych.

Szczegółowe informacje o Warszawskich dniach Rodzinnych można znaleźć na stronie www.warszawskiednirodzinne.pl , a także na profilu prowadzonym na portalu społecznościowym Facebook http://on.fb.me/1qffzSK .  Na stronie internetowej Warszawskich Dni Rodzinnych znajduje się również szczegółowy program pikniku Prudential http://www.warszawskiednirodzinne.pl/wielki-piknik-rodzinny-prudential/ .

Wstęp na Wielki Piknik Rodzinny Prudential jest wolny. Impreza rozpocznie się o godz. 11:00.


Dodatkowych informacji udziela:
Damian Ziąber, tel. 502 591 655, e-mail damian.ziaber@prudential.pl



 



Prudential prowadzi działalność w Polsce od marca 2013 r.; jest częścią założonej w 1848 r. brytyjskiej grupy ubezpieczeniowej. Towarzystwo ubezpieczeniowe oferuje rozwiązania, które zapewniają ochronę ubezpieczeniową połączoną z możliwością oszczędzania na dowolny cel. Flagowym produktem Prudential jest unikalne na polskim rynku ubezpieczenie na życie „Premiopolisa”, pozwalające na zaplanowanie przyszłości finansowej i pomnażanie oszczędności przy jednoczesnym zabezpieczeniu klientów w razie np. poważnej choroby. Prudential konsekwentnie rozwija swoją ofertę produktową, wprowadzając do niej szereg umów dodatkowych, zabezpieczających klientów finansowo na wypadek poważnego zachorowania albo poważnego uszczerbku a zdrowie.
Prudential współpracuje obecnie z siecią prawie 600 konsultantów ds. planowania finansowego i planuje, że do 2015 roku będzie ich około  tysiąca , a docelowo – ok. 3 tys.  Konsultanci działają w 13 oddziałach w największych miastach w Polsce, docelowo Prudential chce otworzyć 25-30 swoich oddziałów. Prudential zadeklarował inwestycje w wysokości 150 mln zł w ciągu pierwszych trzech lat od chwili powrotu na polski rynek. Środki zostaną przeznaczone na  rozwój sieci współpracowników i infrastruktury oraz zainwestowane w markę ubezpieczyciela. Firma w ramach przypomnienia o swojej przedwojennej obecności wsparła produkcję filmu „Warszawa 1935”, ukazującego piękno przedwojennej Warszawy. W marcu 2014r. Prudential zaprezentował historie spadkobierców posiadaczy przedwojennych polis, wystawionych przez firmę za czasów II Rzeczpospolitej; firma do dzisiaj poszukuje spadkobierców polis wystawionych w Polsce przed II wojną światową. Motto Prudential to:  „Od 165 lat staramy się robić więcej niż inni, bo dla kogoś może to znaczyć wszystko.”


www.historieprudential.pl 
https://plus.google.com/u/0/+PrudentialPl165/posts
https://www.facebook.com/CzasNaPrzyszlosc?ref=ts&fref=ts

www.dajeslowo.pl

Prudential





Słowa kluczowe:Prudential

Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS