Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-10-30

A A A POLEĆ DRUKUJ

Samsung demonstruje możliwości GALAXY Note 3 i GALAXY Gear za pomocą papierowej sztuki

150x110

Firma Samsung Electronics Co., Ltd. postanowiła wykorzystać cyfrowe wyświetlacze umieszczone w najbardziej rozpoznawalnych miejscach pięciu wielkich miast do prezentowania treści analogowej – serii krótkich filmów stworzonych przez słynnych artystów, wykonujących swoje dzieła z papieru promujące najnowsze urządzenia mobilne marki Samsung. Ta nowa reklama uliczna skupia się na GALAXY Note 3 i w niezapomniany sposób obrazuje poszczególne funkcje urządzenia, przedstawiając je na kartach rozkładanych książeczek. Spoty będą pokazywane do końca roku na najczęściej oglądanych wyświetlaczach ulicznych w Nowym Jorku, Londynie, Amsterdamie, Mediolanie i Singapurze.

W każdej z lokalizacji wyświetlany będzie inny film przedstawiający rozkładaną książeczkę inspirowaną lokalnym kolorytem danego miasta. Łącząc tradycję z nowoczesnością, spoty obrazują niezwykłe możliwości, jakie do codziennego życia wnoszą GALAXY Note 3 i GALAXY Gear. Wśród demonstrowanych funkcji znajdują się między innymi Air Command, Action Memo i S Finder. Filmy zostały nakręcone przez 5 słynnych artystów tworzących swoje prace w papierze: Benję Harneya, Davida A. Cartera, Marion Bataille, Maeve Clancy i Ji Won Shin.

Praca z papierem to dla mnie wielka inspiracja i jednocześnie wyzwanie. Papier to medium, w którym możliwa jest nieograniczona kreatywność, a jego prostota bardzo przemawia do ludzi żyjących w nowoczesnym zdigitalizowanym świecie – powiedział Benja Harney, twórca reklamy pokazywanej w Nowym Jorku. – Moim zdaniem decyzja firmy Samsung, by pokazać możliwości smartfona poprzez ręcznie stworzone, interaktywne papierowe książki, to genialne zderzenie funkcjonalności i kreatywności. Mam nadzieję, że pasja, którą włożono w ten projekt, naprawdę przyciągnie ludzi.

Dzięki wykorzystaniu tak niezwykłego dla reklam ulicznych medium, udało nam się kreatywnie zakomunikować konsumentom racjonalne i emocjonalne korzyści z używania naszych urządzeń – powiedział Younghee Lee, generalny wiceprezes działu marketingu globalnego, IT i technologii mobilnych w Samsung Electronics.
Angażując artystów do stworzenia inspirowanych miejscową specyfiką i kulturą rozkładanych książeczek, zamierzaliśmy zilustrować nasze nowe podejście do komunikacji mobilnej w sposób, który jednocześnie zainspiruje i rozbawi ludzi mijających nasze reklamy w tych słynnych miejscach.

Aby obejrzeć reklamy w Internecie, odwiedź globalny kanał YouTube Samsung Mobile: www.youtube.com/samsungmobile 

 

Artyści

  • Benja Harney / Times Square, Nowy Jork – artysta pracujący z papierem, którego lista klientów obejmuje najróżniejsze osobistości, od znanych projektantów mody, po najsłynniejszych reżyserów filmowych
  • David A. Carter / Piccadilly Circus, Londyn – amerykański pisarz i ilustrator ceniony przede wszystkim za serię rozkładanych książeczek „Bugs”, których łączna sprzedaż przekroczyła sześć milionów egzemplarzy
  • Marion Bataille / Rembrandthuis, Amsterdam – designerka grafiki i książek oraz autorka bestsellerowych rozkładanych książeczek „ABC3D” oraz „10”
  • Maeve Clancy / Duomo, Mediolan – utalentowana animatorka, ilustratorka i projektantka telewizyjna oraz twórczyni ukazującego się co tydzień internetowego komiksu Flatmates
  • Ji Won Shin / Orchard Road, Singapur – słynna w Korei autorka rozkładanych książeczek dla dzieci.

 

GALAXY Note 3 i GALAXY Gear

GALAXY Note 3 oferuje większy ekran o bardziej nasyconych kolorach, który zapewnia doskonały obraz i ułatwia wykonywanie wielu czynności jednocześnie, a dodatkowo wprowadza do rysika S Pen usprawnienia, czyniące codzienną pracę znacznie szybszą i prostszą. Urządzenie jest dostępne w kolorze czarnym, białym i różowym. Połączenie GALAXY Note 3 z GALAXY Gear tworzy zupełnie nową jakość na rynku mobilnym, umożliwiając wygodną obsługę nie wymagającą trzymania urządzenia w ręku. Użytkownicy GALAXY Gear mogą wybrać jeden z sześciu dostępnych w dniu premiery kolorów: czarny, szary, pomarańczowy, beżowy, różowo-złoty i żółto-zielony. Zarówno GALAXY Note 3, jak i GALAXY Gear są obecnie wprowadzone do sprzedaży w ponad 140 krajach.

O firmie

Samsung Electronics Co., Ltd. zajmuje pozycję światowego lidera w dziedzinie technologii. Liczne odkrycia i nowatorskie rozwiązania firmy rewolucjonizują świat nowych urządzeń i otwierają przed ludźmi na całym świecie nieznane dotąd możliwości. Spółka zatrudnia 236 000 pracowników w 79 krajach, a jej roczne obroty wynoszą 187,8 mld USD. Chcesz odkryć więcej? Odwiedź nas na www.samsung.pl

 

 

 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS