Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-07-10

A A A POLEĆ DRUKUJ

Samsung Gaming Cup porywał Warszawę do wirtualnej gry

150x110

Niemal dwa miesiące rozgrywek, 30 000 uczestników i gorąco im dopingujących kibiców oraz niezliczone ilości gamingowych emocji. To wszystko w ramach właśnie zakończonej akcji Samsung Gaming Cup – projektu, który jest elementem ogólnopolskiej kampanii „Kocham Polskę za” prowadzonej przez firmę Samsung.

Aż 30 000 osób wzięło udział w pierwszej edycji Samsung Gaming Cup w Warszawie. Przez trzy majowe weekendy w centrum handlowym Złote Tarasy i centrum handlowym Promenada oraz przez cały czerwiec w Centrum Nauki Kopernik odbywały się rozgrywki z cyklu Samsung Gaming Cup. Akcja prowadzona przez firmę Samsung, w ramach kampanii „Kocham Polskę” okazała się świetną okazją, do oddania się wirtualnej rozrywce.

Wszystkie atrakcje zorganizowane wciągu 36 dni turniejów Samsung Gaming Cup zgromadziły łącznie blisko 8 500 uczestników i ok 20 000 gorąco dopingujących kibiców, zapewniając niezliczone e-sportowe emocje. W ramach imprezy na specjalnie przygotowanych stoiskach odbywały się rozgrywki indywidualne, turnieje w Pro Evolution Soccer 2012 na konsolach Xbox 360 i telewizorach Samsung Smart TV. Dla wszystkich chętnych dostępne były gry na telefonach Galaxy S II, tabletach Galaxy Tab 10.1, dedykowanych graczom notebookach serii 7G oraz komputerach PC, na których niezapomniane emocje i wrażenia wizualne wzmacniane były poprzez świetną jakość obrazu dostępną na monitorach z serii 750. Dodatkową atrakcją imprezy były stanowiska Kinect dla Xbox 360, które dawały możliwość przetestowania swoich e-sportowych umiejętności w Kinect Sports.

Dla wszystkich fanów footballu na żywo, organizatorzy przygotowali pokazy i konkursy żonglerki piłką nożną, które przyciągnęły niemal 1700 osób. Najlepszych uczestników turniejów Samsung Gaming Cup – firma Samsung nagrodziła atrakcyjnymi nagrodami w postaci telewizorów, notebooków, smartfonów, aparatów fotograficznych oraz monitorów.

Kampania „Kocham Polskę za” dla podopiecznych SOS Wiosek Dziecięcych

Cykl turniejów Samsung Gaming Cup odbywał się w ramach charytatywnej kampanii „Kocham Polskę za”, w której Samsung zachęcał Polaków do odpowiedzi na pytanie za co kochają swój kraj, ale także wspierał dzieciaki z SOS Wiosek Dziecięcych. Każdy kto wyraził swoje pozytywne emocje związane z Polską poprzez stronę kampanii www.kochampolskeza.pl dodatkowo mógł pomóc dzieciom, które są pozbawione rodziny lub zagrożone jej utratą. Każdy wpis to symboliczna złotówka na wyposażenie SOS Wiosek Dziecięcych w nowoczesne notebooki SAMSUNG służące edukacji dzieci.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS