Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2014-01-09

A A A POLEĆ DRUKUJ

TEEKANNE wzięło udział w wyjątkowym muzycznym projekcie Programu Drugiego Polskiego Radia

150x110

 

Przez ponad miesiąc marka TEEKANNE wraz z Programem Drugim Polskiego Radia raczyła miłośników muzyki aromatyczną herbatą podczas nietypowych audycji radiowych. Na audycje z cyklu Five o’clock zaproszeni byli słuchacze, którzy dzięki temu nie tylko mogli wziąć udział w niezwykłym recitalu, ale także zobaczyć, jak realizowany jest program radiowy od kuchni. A to wszystko z filiżanką dobrej herbaty w ręku.

Audycje z cyklu Five o’clock to spotkania z wybitnymi muzykami. Mają formę rozmowy połączonej z krótkim recitalem, a to wszystko - z udziałem słuchaczy. Jest to niewątpliwa okazja do spotkania najlepszych artystów na żywo oraz doświadczenia, jak powstają profesjonalne audycje radiowe.

Uczestnicy spotkań, poza wyjątkową muzyką, mogli rozkoszować się gorącą, aromatyczną herbatą TEEKANNE. Współpraca marki TEEKANNE z Programem Drugim Polskiego Radia obejmowała cztery kolejne koncerty z udziałem słuchaczy – 23 listopada, 30 listopada, 7 grudnia i 21 grudnia.

W audycji 23 listopada udział wziął zespół Ars Nova, który specjalizuje się w muzyce europejskiej XIII-XVI wieku i należy do czołowych grup tego rodzaju w Polsce. 30 listopada, z okazji „Andrzejek” w audycji wspominano wybitnego muzykologa, krytyka i publicystę, Andrzeja Chłopeckiego. 7 grudnia słuchacze mieli możliwość posłuchać zespołu Kwartludium, tworzonego przez absolwentów trzech Akademii Muzycznych: warszawskiej, bydgoskiej i gdańskiej. Podczas ostatniej audycji Five o’clock, na której obecna była marka TEEKANNE, mieliśmy okazję obejrzeć występy dziennikarzy Polskiego Radia Dwójki oraz zaproszonych gości, podczas wspólnego Świątecznego Koncertu.

- Marka TEEKANNE zawsze bardzo chętnie wspiera działania promujące kulturę i rozrywkę na wysokim poziomie. Każdy, kto choć raz spróbował herbaty TEEKANNE wie, że dla nas najważniejsza jest jakość. – komentuje Joanna Fijałkowska, Trade Marketing Specialist TEEKANNE Polska. - Cieszymy się, że są inicjatywy, które również - tak jak TEEKANNE, na pierwszym miejscu stawiają jakość.

Połączenie dobrej herbaty oraz emocji związanych z muzyką tworzy nietypowe doświadczenie, które na długo pozostanie w pamięci uczestników koncertów.

- Aromatyczna herbata i dobra muzyka od zawsze idealnie do siebie pasują – kojarzą się z relaksem, odpoczynkiem, przyjemnym spędzaniem wolnego czasu. – mówi Katarzyna Leszczyńska, Event Manager GRUPA 365NET - TEEKANNE chętnie wspiera ambitne projekty, ponieważ sama ma do zaoferowania produkt wysokiej jakości. – dodaje.

Programy z cyklu Five o’clock prowadzone są przez Agatę Kwiecińską. W pierwszej w historii audycji Five o’clock gośćmi byli muzycy Royal String Quartet - wielokrotnie nagradzanego, popularnego nie tylko w Polsce kwartetu smyczkowego. Udział marki TEEKANNE w audycjach Five o’clock wspierała GRUPA 365NET.

 

 

Koncern TEEKANNE to ponad 130 lat doświadczenia w zakresie produkcji herbaty. Wykwalifikowani specjaliści nieustannie pracują nad stworzeniem kolejnych, oryginalnych wariantów smakowych herbaty, które dostarczają niezapomnianych wrażeń konsumentom w różnych zakątkach świata. Siedziba firmy TEEKANNE POLSKA mieści się w Krakowie, a główna filia znajduje się w Dusseldorfie, w Niemczech (TEEKANNE GmbH & Co. KG).W asortymencie TEEKANNE Polska znajdziemy wiele rodzajów herbat, ponad 80 różnych produktów, które można znaleźć na sklepowych półkach nie tylko w Polsce, ale też w wielu krajach europejskich. 

 

Więcej informacji: 
http://teekanne.pl/
http://herbatarozgrzewa.pl/
https://www.facebook.com/herbatateekanne





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS