Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-01-09

A A A POLEĆ DRUKUJ

WINIARY już po raz drugi Najmocniejszą Marką

150x110

Marka WINIARY po raz drugi z rzędu zajęła pierwsze miejsce w rankingu najmocniejszych polskich marek przygotowanym przez dziennik „Rzeczpospolita”. Tytuł „Najmocniejsza Marka 2012 roku” został przyznany w kategorii produkty żywnościowe. W rankingu oprócz wartości biznesowej marek brano także pod uwagę ich rozpoznawalność, popularność, prestiż oraz relacje z klientami.

Marka WINIARY zdobyła zaszczytne 1. miejsce mimo silnej konkurencji. Swój sukces marka zawdzięcza m.in. znacznemu udziałowi w rynku kulinariów, na którym jest liderem, a także lojalności konsumentów, dla których produkty WINIARY są synonimem domowej kuchni, rodzinnej atmosfery oraz doskonałego połączenia tradycyjnego polskiego smaku z inspirującym i współczesnym podejściem do gotowania. To połączenie odzwierciedla bogata oferta marki: od znanych i stosowanych od pokoleń majonezów, zup czy deserów, po innowacyjne nowości wprowadzane na rynek w ostatnich latach takie jak WINIARY POMYSŁ NA… soczystego kurczaka czy WINIARY PAPIRUS POMYSŁ NA… . WINIARY to jedna z najbardziej znanych marek, a jej logo jest dla konsumentów gwarancją dobrego smaku, wysokiej jakości i możliwości różnorodnego zastosowania produktów.

- Jesteśmy bardzo dumni z tytułu przyznanego przez redakcję „Rzeczpospolitej” za całokształt działań w 2012 roku. To dla nas cenne wyróżnienie i jednocześnie motywacja do dalszej pracy. Chcemy pozostać rodzinną i bliską konsumentowi marką, która gości w każdym polskim domu. Realizujemy tę strategię, oferując konsumentom znane od lat produkty, np. Majonez Dekoracyjny WINIARY czy Barszcz czerwony Ekspresowa Zupa WINIARY, jak również innowacyjne nowości, które inspirują do przygotowywania zawsze smacznych i zdrowych posiłków, np. WINIARY PAPIRUS POMYSŁ NA… czy WINIARY POMYSŁ NA… zupę − wyjaśnia Wojciech Osiński, Marketing Manager marki WINIARY.

Niewątpliwą przewagą konkurencyjną marki, decydującą o jej sile, jest lojalność klientów. Polacy chętnie kupują produkty WINIARY, gdyż darzą je zaufaniem. Lojalność konsumentów jest wzmacniana np. dzięki aktywności marki w mediach społecznościowych – na swoim profilu na Facebooku marka zgromadziła ponad 200 tys. fanów.

Wysoka pozycja w rankingu „Rzeczpospolitej” poświadcza, że konsumenci znają produkty marki WINIARY, ufają ich niezawodnej jakości oraz doceniają ich smak. Produkty WINIARY od lat niezmiennie cieszą się wciąż rosnącą popularnością i są obecne niemal w każdej polskiej kuchni.

***

WINIARY to marka, która od 70 lat jest gwarancją sukcesu w kuchni. Jej produkty inspirują nowoczesne panie domu do przygotowywania najsmaczniejszych potraw dla całej rodziny. Zupy, buliony, sosy, Pomysły na…, dania instant, majonezy, przyprawy, galaretki, kisiele, czy budynie – w sumie ponad 200 różnych wyrobów kulinarnych WINIARY, które pozwalają w szybki i prosty sposób przyrządzić domowy posiłek. Na stronie www.winiary.pl nowoczesne panie domu znajdą przepisy oraz inspiracje kulinarne na każdy dzień. Produkty marki WINIARY rokrocznie zdobywają liczne nagrody przyznawane przez konsumentów i detalistów. W 2011 oraz 2012 roku redakcja „Rzeczpospolitej” przyznała marce WINIARY prestiżowy tytuł Najmocniejszej Marki Roku.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS