Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-02-11

A A A POLEĆ DRUKUJ

Winiary WARZYLION wykorzystuje marketing rekomendacji

WARZYLION to najnowsza pozycja w portfolio marki Winiary (Nestlé Polska). Unikalne połączenie poszatkowanych suszonych warzyw i lekkiego bulionu stało się inspiracją do nazwy produktu.

Z początkiem lutego marka Winiary rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię reklamową, której częścią są media niestandardowe, w tym Word-of-mouth. Według raportu Nielsen poleceniu znajomego ufa aż 90% badanych. Konsumenci więcej niż kiedyś rozmawiają o produktach, chętniej biorą udział w aktywnościach oferowanych przez marki i bardziej angażują się w ich testowanie i wyrażanie swojej opinii. Dzięki  działaniom prowadzonym przez agencję marketingu rekomendacji - Streetcom Polska, konsumentki wyselekcjonowane z Bazy Ekspertów, mają okazję osobiście przetestować produkt, podzielić się nim ze znajomymi i wyrazić swoją opinię na jego temat.

Do kampanii product seeding zostały wybrane najaktywniejsze konsumentki, których profil ściśle odpowiada grupie docelowej produktu. 2500 kobiet z całej Polski otrzymało Paczki Ambasadorskie. Każda z nich zawierała 14 opakowań przyprawy dla Ekspertki, 4 dla znajomych oraz kompleksowe materiały na temat produktu. Dodatkowo uczestniczki kampanii mogą wymieniać się opiniami i doświadczeniami na specjalnie do tego celu stworzonym forum dyskusyjnym na stronie www.streetcom.pl.

Głównym celem kampanii marketingu rekomendacji dla marki WARZYLION jest zbudowanie świadomości produktu w grupie docelowej, trial oraz pozyskanie konsumentów. Kampania potrwa 5 tygodni.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS