Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-04-22

A A A POLEĆ DRUKUJ

Wystartowała najnowsza odsłona kampanii telewizyjnej promującą ekskluzywną linię Amica IN

Kampanię wspiera spot reklamowy emitowany w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych. Reklama skupia się na inspirującym aspekcie wzornictwa sprzętu Amica, który nawiązuje do światowych trendów designu i projektowania. Podkreśla także techniczne możliwości tej innowacyjnej serii produktów. Amica IN. jest skierowana do osób lubiących otaczać się pięknymi rzeczami i ceniących sobie znakomicie dopracowaną i przydatną technologię.

Do końca kwietnia reklama będzie emitowana w dotychczasowej formie, a od maja zostanie uzupełniona o informacje o nowej promocji konsumenckiej.

Amica w swojej kampanii zdecydowała się także na wykorzystanie szerokich możliwości mobilnego Internetu i social media. Dodatkowo od początku maja kampanie Amica IN. wspierać będą intensywne działania w Internecie. Angażując bogaty wachlarz narzędzi i formatów (banery statyczne i animowane, linki sponsorowane, targetowanie behawioralne, remarketing itd.).

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media. Za realizacje spotu, którego reżyserem był Łukasz Kośmicki, twórca serialowego hitu TVN „Druga szansa" odpowiadała agencja Change. Za komunikcję PR Amica odpowiada Q&A Communications.

Spot można zobaczyć na kanale Amica na portalu Youtube:

https://www.youtube.com/watch?v=NJuPj42jCUQ


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS