Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-09-23

A A A POLEĆ DRUKUJ

Zaprogramowana jakość pralek Amica

150x110

Amica w najnowszej kampanii udowadnia, że każdy może wybrać pralkę dopasowaną indywidualnie do swoich potrzeb i stanowić z nią dobraną parę na lata! Duża rodzina, singiel, podróżnik, czy miłośnik sportu? Wysoka jakość oraz szeroka gama funkcji dają możliwość wyboru pralki idealnie w zależności od ich stylu życia.

W ramach działań komunikacyjnych Amica zwraca uwagę konsumentów na funkcjonalność ale też trwałość i solidność wykonania sprzętów dzięki zastosowaniu silnika Logic Drive oraz skutecznie chroniącej przed korozją i zniszczeniami obudowie.

- Projektując i tworząc nasze urządzania robimy to z myślą o indywidualnych potrzebach konsumentów. Dowodem tych starań jest jakość oraz szeroki zakres funkcji dostępnych w modelach pralek pozwalających na optymalne wybranie urządzenia tak, by korespondowało z rzeczywistymi potrzebami użytkowników – mówi Wioleta Wróbel Marketing Communication Manager Amica.

Zintegrowana kampania reklamowa Amica obejmuje głównie działania w Internecie i social media. W największych portalach internetowych takich jak onet.pl, gazeta.pl czy wp.pl wyświetlane są duże, wizerunkowe formaty promocyjne. Na portalach poświęconych tematyce podróży, lifestyle, parentingu i sportu, będą pojawiać się artykuły poradnicze i kontekstowe dotyczące prania oraz dopasowania pralki pod kątem ilości użytkowników, stylu życia i aranżacji wnętrza.

Działania w social media prowadzone są na takich platformach jak na FB, Instagram, YouTube czy Pinterest, przy wykorzystaniu głównie materiałów video. Spoty reklamowe można również zobaczyć na platformie VOD przy programach dotyczących podróży czy tematyki parentingowej. Specjalne aktywności w mediach społecznościowych będą oznakowane hasztagiem  #dobranapara.

W ramach  współpracy z mediami technologicznymi, przeprowadzone zostaną testy pralek pod katem funkcjonalności użytkowania, solidności oraz wykorzystanych technologii.

Za  realizację kampanii online i przygotowanie materiałów video odpowiada agencja VMR,a działania PR prowadzi agencja Q&A Communications.

Kampania potrwa do końca października.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS