Burda International Poland to jedna z największych międzynarodowych spółek mediowo - technologicznych, która prowadzi swoją działalność w 20 krajach. W Polsce od ponad 25 lat z pasją rozwijamy rynek mediowy, wychodząc naprzeciw ciągle zmieniającym się oczekiwaniom technologicznym i kontentowym odbiorców w każdym wieku.
Jako jedyni posiadamy pełne portfolio tematyczne ponad 60 magazynów i najnowocześniejszych produktów on-linowych. Burda International Poland jest także wydawcą bestsellerowych książek, kolekcji dziecięcych, magazynów Custom Publishing oraz organizatorem prestiżowych eventów. Z kreowanym przez nas unikalnym kontentem co miesiąc docieramy do ponad 23 milionów osób.
#BurdaInternationalPoland #ingoodcompany #Gala #Glamour #ELLE #InStyle #Burda #Claudia #Coaching #NationalGeographic #SlowlyVeggie #PrzyślijPrzepis #CRN #MojeGotowanie #ELLEDecoration #NGTraveller #DobreRady #SóliPieprz #MójPięknyOgród #PrzepisNaOgród
Więcej o nas na:
FB: https://www.facebook.com/BurdaInternationalPoland/
www: http://www.burdamedia.pl/
Senior Business Manager
Warszawa lub Wrocław
Jeśli jesteś osobą, która chciałaby wziąć na siebie odpowiedzialność za operacyjne zarządzanie naszymi brandami w ramach jednego z segmentów:
- Travel&Science (NG, Traveler, CRN, Focus, Coaching) – praca w Warszawie
- Food&Garden (Przyślij Przepis, Kulinarne Hity, Sól i Pieprz, Sielskie Życie, Sielska Kuchnia, Przepis na Ogród, Kocham Ogród, Moje Gotowanie, Mój Piękny Ogród) – praca w Warszawie lub Wrocławiu
oraz realizować poniższe zadania:
• Wdrażanie strategii nowych modeli biznesowych i projektów w celu rozwoju, podnoszenia jakości w odpowiedzi na potrzeby użytkowników i czytelników, zwiększania rentowności i maksymalizacji przychodów
• Wdrażanie nowych inicjatyw i projektów
• Wymyślanie/ inicjowanie i wdrażanie nowych projektów w celu pozyskiwania nowych źródeł przychodów.
• Opracowywanie budżetów w ramach podległych ekosystemów i weryfikacja ich realizacji, przygotowywanie P&L, implementacja i kontrola realizacji strategii
• Wdrażanie najlepszych sposobów dotarcia do odbiorców w celu rozszerzenia grupy czytelników, rozwijania społeczności, zwiększenia ruchu w sieci oraz obrotów i zysków
• Kontrola głównych wskaźników różnych produktów w ramach ekosystemu marek (w tym: online, social media, wydarzenia, magazyny)
• Rozwijanie nowych i obecnych partnerskich relacji biznesowych
• Koordynowanie badań preferencji czytelników tradycyjnych i cyfrowych (badania, testy, ankiety)
• Odpowiedzialność za marketing i podległego Brand Managera
a ponadto wyróżniasz się poniższymi cechami:
• Masz kilkuletnie doświadczenie w branży mediowej (lub pokrewnej) w realizacji podobnych działań
• Jesteś innowacyjny/a i możesz to udokumentować poprzez wykazanie projektów, których byłeś/byłaś autorem i które wdrożyłeś/wdrożyłaś.
• Masz doświadczenie w zarządzaniu projektami, potrafisz pracować nad wieloma zadaniami jednocześnie
• Świetnie współpracujesz z innymi, w szczególności w strukturze macierzowej
• Posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności analityczne
• Bardzo dobrze posługujesz się językiem angielskim (minimum poziom C1)
• Jesteś gotów/gotowa do częstych wyjazdów służbowych (głównie pomiędzy Warszawą i Wrocławiem)
koniecznie aplikuj!
a jeśli porozumiemy się co do wzajemnej współpracy, zaoferujemy Tobie:
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat w międzynarodowej firmie
• Pakiet benefitów pozapłacowych
• Możliwość rozwoju
• Przyjazne miejsce pracy
• Nowoczesne biuro
Administratorem danych jest BURDA PUBLISHING POLSKA z siedzibą w Warszawa 02-674, Marynarska 15. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody.