Online account manager
Zadaniem tej osoby będzie:
• współudział w opracowywaniu i realizacji strategii komunikacji marketingowej dla różnych marek,
• przygotowanie i prowadzenie kampanii / akcji reklamowych,
• współpraca z działami wewnątrz firmy, jak i z zewnętrznymi partnerami,
• aktywne uczestnictwo w pracach przy tworzeniu nowych projektów,
Wymagania:
• minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w agencji interaktywnej, sieci reklamy internetowej, etc.,
• znajomość rynku reklamy internetowej (Display, Video, Facebook, Mobile) i sposobów planowania kampanii reklamowych,
• doświadczenie w realizacji kampanii reklamowych w oparciu o platformy Facebook oraz Google – AdWords, AdSense,
• znajomość Google Analytics,
• doświadczenie w realizacji kampanii mobile,
• umiejętności w pozycjonowaniu stron – SEO, mile widziana
• umiejętność pracy z klientem bezpośrednim,
• samodzielność i terminowość,
Oferujemy:
• pracę pełną wyzwań w dynamicznie rozwijającej się agencji reklamowej,
• nowoczesną organizację pracy,
• pakiet socjalny.
Prosimy o przesyłanie CV wraz ze zdjęciem na adres rekrutacja@mtrmedia.com.pl