135 strategii walczy o Media Trendy 2009
Do tegorocznej edycji konkursu Media Trendy zgłoszono 135 strategii reklamowych. 53 projekty ubiegają się o miano innowacji w mediach, a 82 - innowacji w planowaniu mediów.
135 strategii reklamowych zgłoszonych do konkursu Media Trendy 2009 to mniej niż w jego ubiegłorocznej edycji. - Rywalizacja dotyczy działań absolutnie nowatorskich, a z czasem rodzi się wrażenie, że "wszystko już było" - uzasadnia Paweł Tyszkiewicz, dyrektor generalny Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, które organizuje ten konkurs.
53 strategie zostały zgłoszone w kategorii innowacji w mediach, a 82 - innowacji w planowaniu mediów. Jury będzie w trybie on-line oceniać prace od 16 do 24 lutego, a z wyłonionych w ten sposób projektów 5 marca wybierze zwycięskie. Ogłoszenie wyników nastąpi 23 marca na uroczystej gali, podczas której zostaną również przyznane nagrody dla człowieka mediów, medium roku i wydarzenia roku na rynku medialnym. Wyjątkowy projekt, niezależnie od kategorii, może też otrzymać grand prix Media Trendów 2009.
Dołącz do dyskusji: 135 strategii walczy o Media Trendy 2009