Agencja McCann wprowadza perfumy mające wspierać kreatywność (wideo)
Agencja McCann Montevideo opracowała perfumy o nazwie „I CANN”. Według twórców składniki zapachowe perfum zostały skomponowane tak, by pobudzać umysł do kreatywnego myślenia i pomagać w osiągnięciu sukcesu.
W komunikacie McCann Montevideo informuje, że stworzenie perfum „I CANN” jest związane z uczczeniem 70-lecia pojawienia się w Urugwaju firmy McCann.
„I CANN” jest rodzajem wody toaletowej przeznaczonej zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. Agencja wyjaśnia, że perfumy utrzymane w cytrynowej tonacji zapachowej zostały tak skomponowane, by za pomocą zapachu pobudzać ludzki umysł do bardziej kreatywnej pracy.
- W trakcie naszych badań odkryliśmy, że ludzka kreatywność to proces polegający niemal wyłącznie na emocjach i wymykający się kanonom logiki – tłumaczy Leándro Gómez, CEO McCann Montevideo. - Ustaliliśmy także, że zapachy są potężnym medium przekazującym emocje i postanowiliśmy to wykorzystać.
W komunikacie twórcy perfum doradzają, by używać ich w określony sposób – gdy w głowie konkretnej osoby pojawi się jakaś oryginalna myśl, wówczas najlepiej zastosować wodę aby w znaczący sposób przyspieszyć rozwój konkretnej idei w najbardziej kreatywny sposób.
Wprowadzeniu perfum na rynek towarzyszy kampania złożona z promocyjnego spotu wideo oraz serii zdjęć, które będę publikowane w różnych kanałach, głównie zaś w internecie.
Dołącz do dyskusji: Agencja McCann wprowadza perfumy mające wspierać kreatywność (wideo)