SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Angry Birds” reklamują smartfony w T-Mobile (wideo)

Startuje kampania reklamująca smartfony, a także tablety i netbooki dostępne w sieci T-Mobile. Akcję - pokazującą postaci z gry „Angry Birds” - przygotowały firmy Saatchi&Saatchi i Starcom.

W nowej reklamie T-Mobile widać sceny z majowego eventu w Barcelonie promującego grę mobilną „Angry Birds”. Uczestnicy wydarzenia mogli jednym ruchem palca na ekranie smartfonu aktywować gigantyczną katapultę i zagrać w tę grę na żywo.

Taki przekaz ma promować dostępne w T-Mobile smartfony, a także inne mobilne urządzenia z dostępem do multimediów i internetu: netbooki i tablety. W kolejnych reklamach będą prezentowane konkretne korzyści nowych taryf w sieci. Przypomnijmy, że T-Mobile wprowadziła właśnie taryfę multimedialną ze swobodnym dostępem do internetu (szczegółowe informacje o niej), a także nowe opcje w ofertach „T-Mobile Mix na liczbę doładowań” (więcej o tym) i „Zawsze w kontakcie. Oferta bez telefonu” (więcej na ten temat).





„Smartfonowa” kampania T-Mobile obejmuje telewizję, radio, prasę, internet (m.in. social media) oraz działania ambientowe. Akcję przygotowała agencja reklamowa Saatchi&Saatchi (kreacja) oraz dom mediowy Starcom (planowanie i zakup mediów).

Dołącz do dyskusji: „Angry Birds” reklamują smartfony w T-Mobile (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Sico
A jakiś czas temu zachwycałem się hiszpańską wersją tej reklamy! Świetnie, że trafia również do Polski bo pomysł jest nie dość, że oryginalny to automatycznie przyciąga uwagę!
20 12
odpowiedź
User
gusio
@Sico, masz absolutną rację, element humorystyczny jest w dzisiejszych czasach niezbędny aby osiągnąć rozpoznawalność i świadomość. Podobnie i tu http://www.youtube.com/watch?v=exjMx44BItA widz jest przyjemnie zaskoczony, a zarazem komunikat reklamowy trafia do klienta.
0 0
odpowiedź