ARBOinteractive Polska odświeża swój produkt intekstowy
Firma ARBOinteractive Polska udostępniła odnowioną wersję systemu SmartContext umożliwiającą wybór poszczególnych witryn, biorących udział w danej kampanii.
SmartContext jest systemem reklamy intekstowej, działającym na zasadzie podkreślenia słów kluczowych w treści strony. Emitowany jest na witrynach należących do ARBOinteractive Polska, m.in. Wizaz.pl, Chip.pl, CKM.pl, RadioZet.pl, Jobs.pl, BiznesPrawo.pl czy AutoGaleria.pl.
- Reklama intekstowa nawiązuje do treści, które interesują użytkownika. Pojawia się dopiero po najechaniu kursorem na słowo kluczowe. Powoduje to, iż oferowane przez SmartContext formy nie drażnią internautów - mówi Agnieszka Bunia, account manager odpowiedzialna za sprzedaż agencyjną w SmartContext.
Wraz ze startem nowego systemu SmartContext wykorzystującego również kreacje multimedialne jak grafika, flash i video rozpoczęto emisję pierwszych kampanii dla takich Klientów, jak PZU, City Handlowy, Polkomtel, PTC Era, Loreal, Microsoft, 5.10.15, AXA czy Lee.
Dołącz do dyskusji: ARBOinteractive Polska odświeża swój produkt intekstowy