Arkadiusz Szulczyński założył agencję Empathy Rocks
Arkadiusz Szulczyński, były szef działu kreacji i dyrektor współzarządzający agencją K2 założył agencję design thinking Empathy Rocks - wynika z ustaleń Wirtualnemedia.pl.
Arkadiusz Szulczyński z agencji K2 odszedł jesienią ub.r. - pracował w niej ponad 14 lat. Przez ostatnie dwa lata był szefem działu kreacji i dyrektorem współzarządzającym. Wcześniej zajmował stanowiska: creative directora, innovation directora i account directora.
Empathy Rocks, czyli agencję design thinking założył z przyjaciółmi. Pełni w niej funkcję CEO i tzw. facylitatora. Jak pisze o sobie „w codziennej pracy zajmuje się kooperatywnym opracowywaniem idei produktów i usług skupionych na ludziach i ich potrzebach. Wierzy, że dawanie ludziom wartości jest dziś wyjątkowo potrzebne . I dobre dla biznesu”.
Arkadiusz Szulczyński od sześciu lat prowadzi też warsztaty i szkolenia dla klientów, m.in. dla Mastercard, BBC, Polpharma, Grupa Żywiec, Discovery Channel.
Dołącz do dyskusji: Arkadiusz Szulczyński założył agencję Empathy Rocks