Ars Thanea stworzy kreację globalnej kampanii Yahoo!
Polska agencja Ars Thanea przygotuje key visual, który będzie podstawą globalnej kampanii promującej nowe narzędzia Yahoo!. To pierwsza realizacja w ramach dłuższej obsługi portalu.
Key Visual, który Ars Thanea stworzy dla Yahoo!, będzie oparty na fotografiach, grafice 3D oraz technikach retuszu. Agencja będzie nad tym pracować do połowy grudnia. - Świetnie rozumiemy się z zespołem Yahoo! i liczymy na długą, owocną współpracę - przekonuje Piotr Jaworowski, executive creative director i współwłaściciel Ars Thanea.
W jaki sposób agencja podjęła współpracę z Yahoo!? - Pracownicy portalu znali nasze projekty dla azjatyckiego piwa Tiger, któremu pomagaliśmy marketingowo przy obecnym wejściu na rynek brytyjski - opisuje Tomasz Szymański, account supervisor w Ars Thanea. - Zresztą działamy na rzecz tego, by być obecnymi w Dolinie Krzemowej. A siedziba Yahoo! w San Francisco jest blisko siedzib naszych innych obecnych klientów: firm Ubisoft i NVIDIA - dodaje.
Dołącz do dyskusji: Ars Thanea stworzy kreację globalnej kampanii Yahoo!