Biznesmenka w ruchu reklamuje eKonto mobilne w mBanku (wideo)
mBank rozpoczął kampanię reklamującą eKonto mobilne. Akcję - prowadzoną w telewizji, internecie, prasie i na outdoorze - przygotowały firmy Grey Group Poland, Flota Filmowa i Mindshare Polska.
Reklamy oferowanego przez mBank eKonta mobilnego podkreślają, że obowiązuje na nim oprocentowanie wynoszące 4 proc. w skali roku (dla środków do 3 tys. zł), a klient może w różny sposób kontaktować się z bankiem - od aplikacji mobilnej do rozmowy z konsultantem w oddziale.
Bohaterką pierwszych reklam jest kobieta prowadząca intensywne życie pełne różnych zajęć, natomiast w drugiej odsłonie akcji specjalista zaprezentuje najważniejsze funkcjonalność aplikacji mobilnej mBanku (założenie rachunku, przelew na numer telefonu).
Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji, internecie, prasie i na outdoorze. W tym ostatnim kanale komunikacji wykorzystane zostaną citylighty z nadajnikiem NFC, kierujące użytkowników smartfonów do interaktywnego konkursu, w którym do wygrania są e-booki.
Kreację kampanii przygotowała agencja Grey Group Poland, spoty wyreżyserował Marek Dawid, a wyprodukował dom produkcyjny Flota Filmowa. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.
Dołącz do dyskusji: Biznesmenka w ruchu reklamuje eKonto mobilne w mBanku (wideo)