Cleese i Beenhakker będą dalej reklamować BZ WBK
BZ WBK planuje jesienią kolejną kampanię reklamową z udziałemangielskiego aktora Johna Cleese'a, nie rezygnując jednocześnie zewspółpracy z selekcjonerem reprezentacji Polski Leo Beenhakkerem -informuje "WSJ Polska". Tegoroczne wydatki wszystkich polskichbanków na promocję przekroczą miliard złotych.
Kontynuacja współpracy reklamowej BZ WBK z angielskim komikiemJohnem Cleese'em wynika bez wątpienia z sukcesu pierwszej kampaniireklamowej z jego udziałem. Wypowiadane w niej przez członka grupyMonty Pythona stwierdzenie "Moja babcia pochodzi z Pcimia" stałosię wręcz kultowe, przysparzając nie tylko tej miejscowości, ale ibankowi sporej popularności. Jednocześnie BZ WBK nie zamierzarezygnować z wykorzystywania do celów reklamowych wizerunku LeoBeenhakkera, trenera piłkarskiej reprezentacji Polski, którejsponsorem została firma. Wiosenna kampania z udziałemholenderskiego trenera zakończyła się przed pierwszym meczemPolaków na mistrzostwach Europy.
Na jesień nową kampanię planuje również ING Bank Śląski, któryoprócz kontynuacji współpracy z Markiem Kondratem zamierzazaangażować inne gwiazdy. Zresztą w pierwszym półroczu polskieinstytucje finansowe reklamowali m.in. Jerzy i Maciej Stuhrowie(Raiffeisen), Krystyna Janda, Tomasz Kot, Maciej Żurawski i RafałMroczek (Euro Bank) oraz Janusz Weiss (BPH). Ich udział był jednymz czynników, który wywindował budżety promocyjne banków wzakończonym półroczu na poziom 450 mln zł. Natomiast jak szacuje"Expert Monitor", w całym obecnym roku polskie instytucje finansoweprzeznaczą na reklamę ponad miliard złotych.
Dołącz do dyskusji: Cleese i Beenhakker będą dalej reklamować BZ WBK