Colorland promuje się jako "Doradca ds. Prezentów"
Marka fotoproduktów Colorland ma nową platformą komunikacyjną "Doradca ds. Prezentów", opracowaną przez agencję Life on Mars (Brand New Galaxy).
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/corland-655.png)
„Doradca ds. Prezentów” będzie towarzyszył marce Colorland przez najbliższych kilkanaście miesięcy przypominając klientom, że “najlepsze prezenty, to fotoprezenty”. Platforma zadebiutowała pod koniec października. W pierwszej odsłonie Doradca ds. Prezentów zachęca do zakupu fotoprezentów pod choinkę.
Finalny kształt platformy komunikacyjnej „Doradca ds. Prezentów” jest wynikiem ścisłej współpracy pomiędzy agencją kreatywną Life on Mars z jej duetem kreatywnym Marcin Mroczek & Andrzej Błachut, agencją mediową hi GRUPA, studiem UX BB8 i działem marketingu marki Colorland.
Spoty wyprodukowała agencja GPD.
Dołącz do dyskusji: Colorland promuje się jako "Doradca ds. Prezentów"