SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Credit Suisse z CNBC

Credit Suisse będzie sponsorem nowego programu na antenie telewizjibiznesowej CNBC.

Obie strony zawarły umowę (nieoficjalnie o wartościsześciocyfrowej), w ramach której szwajcarski bank będzie sponsorempięcioodcinkowego programu 'Executive Vision', koncentrującego sięna umiejętności przewodzenia firmom.

W każdym z godzinnych odcinków reporterka CNBC Melissa Francisbędzie rozmawiać z pięcioma różnymi dyrektorami wykonawczymidziałających w różnych branżach przedsiębiorstw.

Program zadebiutuje na antenie CNBC 29 września i dotrze dowidzów w Europie, Azji oraz USA.

Dołącz do dyskusji: Credit Suisse z CNBC

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl