SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Czesław Mozil reklamuje „świetlną wyprzedaż” Netii

Ruszyła kampania reklamowa Netii, w której operator promuje specjalną ofertę internetu z telewizją w cenie jednej usługi. Akcję przygotowały Scholtz&Friends, Mediacom oraz Vizeum.

Kampania skupia się głównie na radiu - ofertę reklamuje piosenkarz Czesław Mozil.

Spoty można usłyszeć w RMF FM, Radiu ZET, Eskse i wielu innych stacjach radiowych. Komunikację uzupełniają billboardy (blisko tysiąc) oraz działania performace marketing w internecie. Kampania potrwa do połowy lutego tego roku.

Promowana oferta „2 w cenie 1”, umożliwia klientom zakup światłowodowego dostępu do internetu do 150 Mb/s z pakietem 91 kanałów TV (kanały z pakietów Telewizji Osobistej: Na Start, TVN oraz Rozrywka) za 50 zł miesięcznie.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Scholtz&Friends, media zakupiły Mediacom oraz Vizeum.

Dołącz do dyskusji: Czesław Mozil reklamuje „świetlną wyprzedaż” Netii

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Radiowiec
Nie dziwne, że "Kampania skupia się głównie na radiu" - tam nie widać plagiatu z pajączkiem, cnie?
0 0
odpowiedź
User
pol
W czyjej głowie rodzą się myśli że Czesio kogoś do czegoś zachęci? On to chodząca ANTYREKLAMA.
0 0
odpowiedź
User
Brejktru
W czyjej głowie rodzą się myśli że Czesio kogoś do czegoś zachęci? On to chodząca ANTYREKLAMA.


Pomijając fakt, że skojarzenie "Internet" = sieć = pająk było na tapecie jakieś 15 lat temu. Istny brejktru komunikacyjny:)
0 0
odpowiedź