David Mogensen szefem marketingu Ubera na Europę
David Mogensen objął stanowisko dyrektora marketingu na Europę w firmie Uber. Poprzednio był szefem marketingu Google w Europie Północnej.
Mogensen zastępuje w Uberze Patricka Stala, który odszedł z firmy po dwóch latach pracy. Dalszych planów zawodowych nie ujawnił.
David Mogensten ma 20 lat doświadczenia w marketingu. Ostatnio był szefem marketingu Google w Europie Północnej. Zajmował się tam m.in. Google Home, Google Assistant i YouTube Kids. Przedtem spędził dekadę w BMW w Ameryce Północnej, gdzie nadzorował amerykańską reklamę marki.
Uber w sierpniu ubiegłego roku został zmuszony do przeprowadzenia ogromnej liczby zwolnień – pracę straciło ok. 400 osób.
Zwolnienia zostały wprowadzone na całym świecie i dotyczyły wszystkich pracowników, od osób z najkrótszym stażem po osoby z dziesięcioletnim doświadczeniem.
Mogensen jest drugą osobą, która przeszła do Ubera z Google. Od sierpnia ub.r. w firmie pracuje Thomas Ranese jako wiceprezes ds. marketingu globalnego.
David Mogensen będzie ściśle współpracować z Melindą Roylett, która w ubiegłym roku została zatrudniona do kierowania działaniami Uber w Wielkiej Brytanii i Irlandii, które znalazły się w centrum uwagi, ponieważ licencja firmy na usługi taksówkowe została cofnięta w Londynie.
Dołącz do dyskusji: David Mogensen szefem marketingu Ubera na Europę