Deniz Aktürk Erdem szefową marketingu Kompanii Piwowarskiej
Deniz Aktürk Erdem będzie nową szefową marketingu Kompanii Piwowarskiej. Firma ustala z menadżerką warunki współpracy.
Deniz Aktürk Erdem pochodzi z Turcji, ostatnio przez ponad 2 lata pracowała w firmie LC Waikiki na stanowisku general manager product and marketing, zasiadała też w zarządzie. Doświadczenie zawodowe zdobyła także w koncernach PepsiCo i Unilever.
- Kompania Piwowarska potwierdza, że złożyła Pani Deniz Aktürk Erdem propozycję powołania na stanowisko wiceprezes ds. marketingu i digitalu, a Pani Erdem tę propozycję przyjęła. Data rozpoczęcia jej pracy na tym stanowisku uzależniona jest od sfinalizowania wszystkich wymogów prawnych i nie została jeszcze ostatecznie ustalona - przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl Iwona Jacaszek-Pruś, dyrektorka ds. korporacyjnych w Kompanii Piwowarskiej.
Do grudnia ubiegłego roku za marketing Kompanii Piwowarskiej w randze wiceprezesa odpowiadała Iwona Doktorowicz-Dudek. Z firmą była związana ponad sześć lat.
W portfolio Kompanii Piwowarskiej są takie marki jak Lech, Tyskie, Żubr, Redd's, Capitan Jack, Książęce.
Dołącz do dyskusji: Deniz Aktürk Erdem szefową marketingu Kompanii Piwowarskiej